امام جمعه مهریز: آل سعود مایه ننگ بشریت است

امام جمعه مهریز گفت: آل سعود با جنایاتی که علیه حجاج بیت الله الحرام انجام داده مایه ننگ نه برای امت اسلام، بلکه بشریت است.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 25 September 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهرستان افزود: آل سعود در سال های گذشته نسبت به زائران و حاجیان سرزمین وحی از هیچ جنایاتی رو گردان نبوده است.

وی اضافه کرد: تاکنون حاجیان زیادی از ایران و ملل اسلامی مظلومانه در کنار خانه خدا و حرم امن الهی توسط حاکمان بی کفایت آل سعود به شهادت رسیده اند و این سوء مدیریت ها ادامه دارد.
امام جمعه شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: در سال 1366 و در راهپیمایی برائت از مشرکان جمع زیادی از حجاج مظلوم ما بخصوص بانوان در مکه معظمه به فوز شهادت رسیدند.
برهان گفت: جنایات آل سعود به اندازه ای بزرگ است که آنها روی تمامی دشمنان اسلام و مسلمین در طول تاریخ را سفید کرده اند و همچنان به این رویه ضد دینی و انسانی ادامه می دهند.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: آل سعود را باید قاتل مسافران و مهمانان خانه خدا دانست که در مهمترین و پاک ترین و مقدس ترین مکان یعنی خانه خدا مظلومانه شهید می شوند.
برهان گفت: بر تمامی امت اسلام و آزادیخواهان جهان است که جنایات این رژیم پلید و وابسته به غرب و آمریکا را محکوم و از سکوت و بی تفاوتی پرهیز کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار