طی شش ماهه نخست امسال:

ثبت بیش از 37 میلیون تردد در محورهای استان/بجنورد-شیروان پرترددترین مسیر خراسان شمالی

مدیرکل حمل و نقل پایانه های مسافربری خراسان شمالی گفت: طی شش ماهه امسال 37 میلیون تردد توسط دوربین های تردد شمار ثبت شده که در این مدت محور بجنورد به شیروان بیش ترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 26 September 2015

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به اینکه میزان تردد طی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است، اذعان داشت: بیش از 37 میلیون و 368 هزار تردد در محورهای استان توسط 38 دستگاه تردد شمار برخط به ثبت رسیده است.

وی درباره آمار خودروهای عبوری استان افزود:11 درصد از 37 میلیون و 368 هزار وسیله نقلیه که از محورهای استان تردد داشته اند، خودروی سنگین و 89 درصد باقی‌مانده خودروی سبک بودند.

سبحانی ادامه داد:پرترددترین محور استان طی این مدت محور بجنورد_شیروان و محور گرمه_ میامی کم ترددترین محور بوده است.

وی تصریح کرد:از این میزان تردد انجام شده در محورهای استان 3 میلیون و 294 هزار وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های مسافربری خراسان شمالی همچنین تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان را 3 میلیون و 415 هزاراعلام کرد که نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد از ترددها دارای تخلف بوده است، افزود: 12 درصد مرتکب تخلف سرعت غیر مجاز،17 درصد مرتکب تخلف عدم رعایت فاصله طولی و یک درصد مرتکب تخلف سبقت غیر مجاز شدند.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد 10 الی 13 و 16 الی 21 ثبت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار