کاهش 1 درصدی بیکاری در استان

کد خبر: ۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم،رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در اولین مجمع عالی قشر بسیج کارگری اظهار داشت: نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته به رغم وجود رکود اقتصادی یک درصد کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه به مسائل بسیج پرداخت و گفت :در 5 آذر‌ماه سال 58 زمانی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران درخواست تشکیل بسیج را داد، همه شاهد بودیم که چگونه عاشق‌ترین و عاقل‌ترین افراد از هر قشری برای تحقق دستورات رهبر انقلاب و کمک به ایران اسلامی آمادگی خود را برای حضور در قشر بسیجیان اعلام کردند.

نقی‌زاده با بیان اینکه قشر بسیج قشری بسیار فعال است، افزود: امروز بسیج برای ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی احساس نیاز کرده است و امیدوار هستیم کارشناسان بتوانند راهکارهایی مناسب برای مبارزه با تحریم‌ها و تورم بیابند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نه تنها برای دوران تحریم‌ها بلکه برای دوران پس از تحریم نیز مفید است و لازم است که اقتصاد مبتنی بر دانش و قدرت داخلی باشد.

وی گفت: حمایت از تولیدات داخلی، فعال نمودن بنگاه‌های کوچک و متوسط، مدیریت منابع و مدیریت مصرف از اهداف کوتاه مدتی است که برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی لازم است رعایت شود.

وی تصریح کرد: تشکیل کانون کارآفرینی آذربایجان غربی در شناخت موانع کاری استان، ایجاد بستر مناسب برای گسترش و ترویج کار آفرینی، تاسیس دفترهای مشاوره و کار آفرینی در استان از اقدامات انجام شده در این راستا است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در پایان افزود: تشکیل انجمن صنفی کاریابی در استان و کمک به راه اندازی شرکت‌های اعتباری از دیگر اقدامات انجام گرفته برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار