سرقت از ویلاهای خالی در شاندیز مشهد

پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی از انهدام باند سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و باغ ویلاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳ 04 March 2015
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از باغ ویلا‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت شهر شاندیز بلافاصله با تشکیل اکیپی از ماموران تجسس و پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: پلیس با انجام گشت‌های مستمر و نامحسوس به دو مرد و یک زن جوان که پیش از این نیز دارای سابقه سرقت بودند مظنون شد و با زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای مشکوک و حمل و جابجایی وسایل مختلف به صورت شبانه توسط این سه نفر احتمال وقوع سرقت توسط آن‌ها قوت گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام عملیات ضربتی دو مرد ۳۶و۳۲ ساله و یک زن 28 ساله را دستگیر و اموال سرقتی از جمله دو دستگاه جوش، یک دستگاه هوابرش، ۵۰۰ متر کابل برق، ۲۰ حلقه سیم و مقادیر زیادی لوازم منزل به همراه 150 گرم انواع مواد مخدر را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطرنشان کرد: این سارقان که با شناسایی ویلاهای خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت اقدام به سرقت می‌کردند صراحتابه ۱۲مورد ارتکاب سرقت اعتراف و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار