در سه ماه تابستان محقق شد:

ثبت بیش از 19 میلیون تردد در محورهای خراسان شمالی

مدیر کل حمل و نقل پایانه های مسافربری خراسان شمالی گفت:تابستان امسال بیش از 19 میلیون تردد توسط دوربین های تردد شمار ثبت شده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است
کد خبر: ۱۰۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 28 September 2015

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به اینکه میزان تردد طی سه ماه آخر تابستان 2 درصد کاهش داشته است،افزود:ذر این مدت 19 میلیون و 970 هزار وسیله نقلیه در 38 محور استان توسط دستگاه تردد شمار برخط به ثبت رسیده است.

وی درباره آمار خودروهای عبوری استان افزود:11 درصد از 19 میلیون و 970 هزار وسیله نقلیه که از محورهای استان تردد داشته اند، خودروی سنگین و 89 درصد باقی‌مانده خودروی سبک بودند.

سبحانی ادامه داد:پرترددترین محور استان طی این مدت محور بجنورد_شیروان و محور گرمه سه راهی چمن بید کم ترددترین محور بوده است.

وی تصریح کرد:از این میزان تردد انجام شده در محورهای استان یک میلیون و 643 هزار وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های مسافربری خراسان شمالی همچنین تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان را یک میلیون و 710 هزار اعلام کرد که نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه 32 درصد از ترددها دارای تخلف بوده است،افزود:12 درصد سرعت غیر مجاز،19 درصد تخلف عدم رعایت فاصله طولی و یک درصد نیز مرتکب تخلف سبقت غیر مجاز شدند.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد:ساعات اوج تردد 10 الی 12 و 17 الی 20 ثبت شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار