پذیرایی مسافران نوروزی با قطعی آب؛

وقتی شهرهای مازندران با کمبود آب شرب مواجهه اند

از سویی با توجه به نزدیکی عید و حضور مسافران زیاد در این منطقه ساحلی دغدغه ساکنین این شهر بیشتر شده چرا که با جمعیت فعلی حجم آب جوابگوی مردم منطقه نیست به گونه ای که در روزهای اخیر حتی...
کد خبر: ۱۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 04 March 2015
شاید برای آنانیکه در خارج از استان زندگی می کنند تعجب داشته باشد که بشنویم مردم بیشتر شهرهای مازندران با مشکل کم آبی و قطعی آب مکرر در تمامی ایام سال مواجه اند اما این واقعیت انکارناپذیر که متاسفانه علیرغم تمامی انتقادات و حتی تذکر متعدد ائمه جمعه و مسئولین هنوز شاهد این مشکل در اغلب شهرهای استان و مخصوصاً شهرهای پر جمعیت و یا ساحلی هستیم .
البته تداوم کم آبی و قطعی آب همواره مشکلات زیادی را برای مردم و ساکنین این مناطق ایجاد کرده که علیرغم رسانه ای شدن این موضوع تدبیر شایسته ای برای حل مشکل بر شمرده شده در استان دیده نشده است .
به گزارش تابناک مازندران ؛ سرخرود یکی از شهرهای ساحلی زیبا و زیر مجموعه شهرستان محمود آباد بوده که مشکل کم آبی و قطعی آب مشکلات زیادی را برای ساکنین آن بوجود آورده است.
این مشکل بقدری حاد بود که سیاسیون در وعده تبلیغاتی خود برای بدست آوردن رای همواره وعده حل آنرا داده اما در عمل مردم چیزی جز عدم انجام وعده داده شده را ندیده اند .
از سویی با توجه به نزدیکی عید و حضور مسافران زیاد در این منطقه ساحلی دغدغه ساکنین این شهر بیشتر شده چرا که با جمعیت فعلی حجم آب جوابگوی مردم منطقه نیست به گونه ای که در روزهای اخیر حتی برای جزئی ترین امور مردم با مشکل کم آبی مواجه اند .
اینکه مردم شهرهای مازندران تا چه زمانی باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند معلوم نبوده اما ضرورت دارد مسئولین شهری این شهر و آب و فاضلاب استان به فکر مردم بوده و در جهت حل این مشکل اهتمام از خود به خرج داده تا شاهد کمی آب در شهرهای مازندران نباشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار