کشف محموله چوب آلات قاچاق جنگلی دراردبیل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل محموله چوب آلات قاچاق جنگلی در استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 06 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی مریخی عصر امروز در تشریح فرایند کشف و ضبط محوله قاچاق چوب‌آلات جنگلی در مع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل 176 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی توقیف و ضبط شد.

وی گفت: این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی به وسیله یک دستگاه خودرو خاور وارد استان شده بود که با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل در جاده مشگین‌شهر توقیف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای بر خورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شد تا در این حوزه تخلفات بیشتری توسط سودجویان رخ ندهد.

مریخی با هشدار به کسانی که به عرصه های ملی اعم از جنگل و مرتع استان دست درازی می‌کنند بیان کرد: نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی استان در تمامی شهرستان‌های استان با آمادگی کامل و با گشت‌های شبانه‌روزی با متخلفان و متعرضان به عرصه‌های ملی استان بدون چشم پوشی بر خورد قاطع وجدی خواهند داشت.

وی از دوستداران طبیعت و مردم استان خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب آلات و زغال جنگلی مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه روزی اطلاع دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار