به گزارش تابناک مرکزی، بهروز ایران نژاد افزود: این اقدام و ارزیابی و بررسی کیفیت ماموریت های انجام شده، برای اولین بار است که در اورژانس پیش بیمارستانی اتفاق می افتد و قطعا در ارتقاء کیفیت ماموریت ها تاثیرگذار خواهد بود.وی یادآورشد: در این سامانه پس از تماس خدمات گیرنده با تلفن همراه با شماره ۱۱۵، پیامکی مبنی بر بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرسنل اورژانس ارسال و سطح کیفی این خدمات و انتقادات و شکایات توسط خدمات گیرندگان با ارسال پیامک مشخص می شود.وی تاکید کرد: این سامانه مطمئنا نقاط ضعف و قوت اورژانس ۱۱۵ استان را احصاء می کند که پس از تقویت آنها، می توان شاهد پیشرفت و ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده در این حوزه بود.