مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام :

فعالیت هیاتهای مذهبی رصد می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: فعالیت هیات های مذهبی استان در ایام ماه محرم و برگزاری آیین های عزاداری اباعبدالله(ع) رصد می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 10 October 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: فعالیت هیات های مذهبی استان در ایام ماه محرم و برگزاری آیین های عزاداری اباعبدالله(ع) رصد می شود.
به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی اعلام کرد: نظارت کامل بر فعالیت این هیات ها انجام گرفته تا از هرگونه خرافه گرایی در این محافل جلوگیری شود.

فتاحی با بیان اینکه خوشبختانه برگزاری محافل ملی و مذهبی در ایلام با کمترین آسیب همراه بوده،افزود:اما با این حال نظارت کامل بر نحوه فعالیت این هیات ها در آیین های مختلف بویژه ایام محرم اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون 900 هیات مذهبی در استان فعالیت داشته و از آمادگی کامل برای برگزاری آیین های دهه اول ماه محرم و عزاداری سیدالشهدا برخوردارند.
 مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: فعالیت هیات های مذهبی استان در ایام ماه محرم و برگزاری آیین های عزاداری اباعبدالله(ع) رصد می شود./پ
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
هر ساله شاهد دعواهای زشت در حسینیه ها و مساجد در ماه محرم هستیم که متاسفانه اغلب دعواها از سوی اعضای هیئت امنا بر سر نوحه خواندن شخص خاصی صورت میگیره که با اعتراض برخی عزا داران به کشمکش و درگیری می انجامد ساعتی که روحانی صحبت میکنه خلوت و مراسم سینه زنی رو در اواخر شب برگزار میکنند که اکثر جوانها تا پاسی از شب در بیرون از خونه مشغولند پیشنهاد میکنم مراسم سینه زنی رو نیم ساعت قبل از اذان مغرب شروع کنند بعد از نماز هم روحانی صحبت کنند و ختم مجلس تا هم نماز صبح عزاداران قضا نشه هم جوانها تا پاسی از شب تو خیابانها پرسه نزنند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار