دانشجویان برای مرزشکنی دانش تلاش کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: دانشجویان باید در صحنه مبارزه علمی برای مرزشکنی دانشی تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر، محمدرضا باقرزاده در آیین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، ورود دانشجویان جدیدالورود را به محیط علمی و فضای فرهنگی کشور تبریک گفت و اظهار کرد: دانشگاه به وجود و حضور آنها افتخار می‌کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خطاب به دانشجویان حضور در دانشگاه را آغاز فصل جدید از زندگی و شروع تلاشی تازه در عرصه‌ای علمی دانست و افزود: دانشجویان باید در صحنه مبارزه علمی برای مرزشکنی دانشی تلاش کنند.
باقرزاده توجه به اهمیت کسب دانش در مفهوم کسب توانایی و قدرت را امری ضروری دانست و گفت: ضرورت همراهی علم و عمل در تعلیم و تربیت باید با بهره‌گیری از فرصت‌ها و همراه با تعالی و کمال باشد.
این مسئول با اشاره به تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش نزد خود، گفت: امروزه دارایی دانشی با امکان مدیریت بر سرنوشت یکی از دارایی‌های ارزشمند و غیرقابل جایگزین به‌شمار می‌رود.
وی بر مدیریت دانش و تلاش جهت کشف این دارایی پنهان در ذهن افراد و تبدیل آن به دارایی سازمانی تأکید کرد.
باقرزاده دانشگاه آزاد اسلامی را یک الگوی کارآمد و موفق بومی در عرصه آموزش عالی خواند و ادامه داد: این دانشگاه با ایجاد بسط عدالت و تحقق رقابت‌پذیری واقعی در سراسر کشور، اکنون به طرف دانشگاه یادگیرنده و کارآفرین در حال حرکت است.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با توسعه فعالیت‌های اقتصادی کارآفرینانه برای کاهش سهم شهریه دانشجویی در اداره دانشگاه و کم کردن بار هزینه‌ای دانشجویان کوشش کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر تصریح کرد: واحد قائم‌شهر با دارا بودن امکانات آموزشی، پژوهشی و ورزشی مطلوب براساس نظام رتبه‌بندی سایماگو در سال 2014 توانسته است موفق به کسب رتبه نخست پژوهشی در شمال کشور شود.
باقرزاده در پایان خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه خودش را در خدمت دانشجویان می‌داند و کوشش می‌کند با فراهم کردن امکانات آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی آنها را برای رسیدن به اهداف علمی‌شان یاری کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار