تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی یزد با شهرداری

در راستای تعامل و همکاری در اجرای طرح‌ها و اقدامات مرتبط با کاهش آلاینده‌های محیط زیست، سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با شهرداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 15 October 2015

به گزارش تابناک یزد،این تفاهم‌نامه که به امضای سید حسین میرحسینی معاون پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و جعفر امین مقدم معاون خدمات شهری شهرداری یزد رسیده است، در شش ماده تنظیم و به مدت سه سال قابل اجراست.

میرحسینی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: این تفاهم‎‎نامه با هدف تعامل و همکاری در اجرای طرح‌ها و اقدامات مرتبط و موثر در کاهش آلاینده‌های محیط زیست شامل آب، خاک و هوا در فضای شهر یزد و حوزه‌های پیرامون آ‌ن‌ها، بر اساس نیازها و اولویت‎‎های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یزد و توانمندی‎‎های جهاددانشگاهی تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

وی همچنین اظهار کرد: انجام طرح‎‎های مطالعاتی و تحقیقاتی، مشارکت در برگزاری همایش‎‎ها و نشست‎‎های پژوهشی، فراهم‎‎سازی زمینه‎‎های اداری لازم و مناسب برای اجرای طرح‎‎های پژوهشی، آموزشی و طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، همکاری در زمینه‎‎های انتشار کتب و نشریات آموزشی و پژوهشی و ترویجی و برگزاری مسابقات علمی و ترویجی و انتشار اخبار و گزارش‌های زیست محیطی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار