ضرورت امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه

کد خبر: ۱۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 16 October 2015

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز گفت:امر به معروف و نهی از منکر دراسلام اصلی است که به دنبال اصلاح تمام امور است .

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمدجواد موحد درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: اکنون دستگاه های دولتی بویژه بسیج مستضعفین با آموزش نیروهای توانمند تحصیلکرد درتلاش برای انجام اقدامات لازم در برابر منکرات و ناهنجاریهای جامعه هستند.

وی ادامه داد: اثرگذارترین دستگاه های اجرایی درستاد امر به معروف و نهی از منکر عضویت دارند چراکه دراین زمینه رسالت سنگینی نسبت به حقوق مردم احساس می شود.

موحد گفت:اکنون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مسوولیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به عضویت مسوولان عالی و اجرایی استان فعال است.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز اضافه کرد:امر به معروف و نهی از منکر ضمن آنکه امری دینی و الهی است لیکن در اردیبهشت ماه امسال در قالب قانون به تایید شورای نگهبان رسید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به مناسبت شهادت سالار شهیدان کربلا با تهیه پنج هزار نسخه درتلاش برای اطلاع رسانی برای برنامه های ماه محرم در سطح استان البرز هستیم .

موحد اضافه کرد: هیات های مذهبی،ائمه جماعات ،مساجد و پایگاههای بسیج از این طرح اطلاع رسانی برای آیین های ویژه ایام محرم بهره خواهند برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار