دعوت نفر سوم جهان به اردوی تیم ملی کشتی

کد خبر: ۱۱۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 17 October 2015

رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: از سوی رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی، علیرضا کریمی به اردوی آزادکاران دعوت شد.

مصیب دهبالایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: از روز چهارم آبانماه اردوی مشترک تیم ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان ایران در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد که در میان دعوت شدگان نام علیرضا کریمی نفر سوم رقابتهای جهانی لاس وگاس نیز به چشم می‌خورد.

وی افزود: علیرضا کریمی در عین جوانی بسیار با تجربه است و کسب مدال برنز در رقابتهی جهانی امریکا این امیدواری را ایجاد کرده است که در المپیک نیز بدرخشد.

دهبالایی ادامه داد: امید بسیار زیادی به حضور یوسف قادریان ( کشتی فرنگی) و علیرضا کریمی (کشتی آزاد) در رقابتهای المپیک داریم و حتم دارم با تلاش و ممارست زیاد می‌توانند از این آوردگاه بزرگ نیز با دست پر خارج شوند.

رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: در صورتی که مسئولان استان البرز از این دو ملی پوش حمایت‌های لازم را انجام دهند و به نیازهای آنان جامه عمل بپوشانند می‌توانند خوشرنگ ترین مدال المپیک را برای کشور و استان به ارمغان بیاورند.

دهبالایی در پایان عدم توجه به قهرمانان ملی را یکی از نقاط ضعف استان برشمرد و گفت: جای تاسف دارد که در البرز فرایند توجه به قهرمانان ملی دچار مشکل است و بخش اعظمی از ملی پوشان شاخص این استان مورد بی‌مهری مسئولان استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار