جایگاه دوم فارس در برگزاری آزمون های مهارتی در کشور

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 70 هزار و 119 نفر در آزمون های مهارتی این اداره کل شرکت کردند که این رقم این استان را در جایگاه دوم کشور پس از استان تهران قرار می دهد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 18 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حشمت کوشکی،افزود: آزمون های مهارتی در 30 حوزه امتحانی در سراسر استان و در قالب پنج مرحله آزمون هماهنگ، تفاهم نامه ها، صنایع ساختمان و دو مرحله ادواری برگزار شده و شهر شیراز بیشترین شمار شرکت کنندگان در این آزمون ها را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 58 هزار و 347 نفر در آزمون های هماهنگ، شش هزار و 94 نفر در رشته های مرتبط با صنعت ساختمان، چهار هزار و 649 نفر در رشته های صنایع دستی و قالی بافی و یک هزار و 29 نفر در آزمون های ادواری شرکت کردند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس حوزه سنجش مهارت کارآموزان و نیروی کار آموزش این استان را از اداره های پیشرو در سطح کشور برشمرد و گفت: مرکز سنجش مهارت شیراز با دارا بودن هشت سالن مجهز و استاندارد قابلیت میزبانی همزمان از یک هزار و یکصد نفر مهارت آموز را دارد.

وی اظهار کرد: همه آزمون های مهارتی در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و سپس آزمون عملی، گواهینامه مهارت الکترونیکی با کد بین المللی دریافت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار