برخوردبامتخلفان منابع طبیعی

مدیر منابع طبیعی نهاوند گفت: در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی با هیچ کس مماشات نکرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ 08 March 2015

مدیر منابع طبیعی نهاوند گفت: در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی با هیچ کس مماشات نکرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

به گزارش فارس؛علی ده‌ پهلوان در دیدار با امام جمعه نهاوند از کاشت بیش از 300 هکتار جنگل دست ‌کاشت با گونه‌های درختان دیم و مقاوم در برابر بی‌آبی در مناطق مختلف به ویژه سراب‌ های گیان و فارسبان و منطقه جنگلی زرین‌باغ خزل خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین وسعت مرتع استان همدان در شهرستان نهاوند وجود دارد افزود: برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یگان حفاظت از جنگل و منابع طبیعی را در شهرستان نهاوند فعال کرده‌ایم.

مدیر منابع طبیعی نهاوند گفت: در این رابطه با هدف حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی با هیچ کس مماشات نکرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

امام جمعه نهاوند نیز با اشاره به اینکه کشوری که دارای عرصه‌ های منابع طبیعی باشد از امنیت غذایی و اقتصادی برخوردار است، اظهار کرد: ایران اسلامی از جمله این کشورهاست که دارای عرصه و ذخیره گاه‌های طبیعی فراوان است که باید حفاظت و حراست از این عرصه مدنظر باشد.

حجت ‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به روایات فراوان در رابطه با حفاظت از منابع طبیعی و درختان افزود: اگر امروز شاهد هجوم ریزگردها و گرد و غبار در استان‌های مختلف هستیم به خاطر دست‌اندازی به عرصه‌های منابع طبیعی، قطع بی‌رویه درختان و تخریب فضای سبز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار