محاكمه دو برادر به اتهام قتل زن ثروتمند

دو برادر كه زن ثروتمند را به قتل رسانده بودند، در دادگاه كيفري محاكمه شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 20 October 2015
نهم خرداد سال 92 ماموران پليس در جريان ناپديد شدن زن 60 ساله اي قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

با آغاز تجسس ها جسد اين زن 60 ساله دو روز بعد در داخل خودروي تويوتاي خود در خيابان امام خميني پيدا شد كه با 19 ضربه چاقو كشته شده بود.بنابراين تحقيقات درباره شناسايي عاملان اين جنايت آغاز شد.

در ادامه كارآگاهان پليس به مردي كه راننده شوهر اين زن بود و رفت و آمد زيادي به خانه آنها داشت مشكوك شدند. آنها اين مرد را دستگير كردند كه وي در نهايت به قتل اعتراف كرد.

او گفت: من در حاليكه از قبل خانه آنها را بررسي كرده بودم، به دو پسرم گفتم كه به آنجا بروند و سرقت كنند. دو پسرم هم روز حادثه به سراغ همسر صاحبكارم رفتند و در راه با كشتن او به خانه برگشتند و گاوصندوق حاوي 6 هزار دلار خانه آنها را دزديدند.

با اعتراف اين مرد دو متهم نيز دستگير شدند و به كشتن زن 60 ساله براي سرقت 6 هزار دلار اعتراف كردند،بنابراين پرونده براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. 

اين دو پسر جوان در اين شعبه محاكمه شدند و يكي از برادران به قصاص و دو متهم ديگر نيز به زندان محكوم شدند. اما اين حكم به تاييد قضات ديوان عالي كشور نرسيد و هيات قضايي ديوان هردو برادر را به عنوان قاتل شناختند. بنابراين پرونده اينبار به شعبه چهارم دادگاه كيفري فرستاده شد و متهمان براي بار دوم در اين شعبه به دفاع از خود پرداختند.

در اين جلسه يكي از برادران به هيات قضايي گفت: من به تنهايي دست به قتل زدم. ما وقتي اين پيرزن را به خيابان برديم تا او را بيهوش كنيم، در راه برادرم ترمز كرد و چاقو به شكم اين زن خورد. بعد از آن من چندين ضربه ديگر زدم و با برداشتن كليد خانه به آنجا رفتيم و گاوصندوق را دزديديم.

در پايان نيز برادر اين پسر حرف هاي برادرش را تاييد كرد و در پايان هيات قضايي وارد شور شدند تا راي نهايي در اين خصوص را صادر كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار