چرا می گویند مجتبی یوسفی برای مردم نمایندگی می کند؟

کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ 30 March 2024

تابناک خوزستان: مجتبی یوسفی، نماینده پرتلاش و تاثیرگذار مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از جوان‌ترین نمایندگان، با فعالیت‌های بی‌وقفه و تعهد به اصول خدمت‌رسانی، توانسته نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مردم حوزه انتخابیه‌اش ایفا کند.

وی با تمرکز بر پیگیری حقوق، تسهیلات و... بازنشستگان، کارگران آبفا، شهرداری و دیگر ادارات و سازمان ها، توانسته صدای مطالبات آن‌ها را به گوش مسئولان برساند و در جهت بهبود شرایط کاری و معیشتی آن‌ها گام‌های اساسی بردارد.

علاوه بر مسائل مربوط به حقوق و معیشت اقشار مختلف، او با پیگیری برای به پایان رساندن پروژه‌های مختلف عمرانی و ... نیز تاکید و تمرکز بسیاری داشته است. یوسفی در پیشبرد و تکمیل پروژه‌هایی همچون پل عنافچه و بهبود زیرساخت‌های راه‌ها، نقش کلیدی ایفا نموده و به توسعه ارتباطات و تسهیل در تردد شهروندان در تمامی حوزه ها(هوایی، شوسه و ریلی) کمک شایانی کرده و آورده های متعددی به مردمش هدیه داده.(به گفته رسانه های حوزه اجتماعی این فعالیت‌ها، زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده و سطح رفاه عمومی را افزایش داده است)

این نماینده مردمی در حوزه ورزش نیز با حمایت از جوانان، باشگاه ها و توسعه اماکن ورزشی به پیشبرد استعدادهای جوان و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه کمک های ماندگاری کرده است. او معتقد است که ورزش می‌تواند به عنوان ابزاری برای ارتقاء سلامت جسمی و روانی و همچنین افزایش همبستگی اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

آخرین و شاید مهم‌ترین دستاورد یوسفی، سخنرانی و دفاع او از مردم مظلوم غزه و فلسطین در اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در ژنو بود. وی به عنوان رئیس هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، با شجاعت و صلابت، موضع کشورمان را در حمایت از حقوق بشر و دفاع از مظلومین به جهانیان اعلام کرد. این اقدام نه تنها تعهد او به اصول انسان‌دوستانه را نشان داد، بلکه وی را به عنوان یک چهره سیاسی مسلط و متعهد در عرصه بین‌المللی مطرح کرد.

مجتبی یوسفی با این فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی، خود را به عنوان یک نماینده جوان، اما با تجربه در همه امور معرفی کرده است. او با اتکا به ارزش‌های انسانی و اصول اخلاقی، نه تنها در حوزه انتخابیه خود، بلکه در سطح ملی و بین‌المللی به عنوان یک چهره تاثیرگذار شناخته شده است. به عقیده کارشناسان سیاسی و حوزه مجلس و رسانه ها وی با عملکردش برای مردم به معنای واقعی کلمه نمایندگی می کند.

پی نوشت
- مواردی که در نوشته فوق بعنوان عملکرد از وی عنوان شد، تنها گوشه کوچکی از دست آوردهای این نماینده مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار