میزبان جدید بخشداری صومای برادوست

کد خبر: ۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 08 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازجوان پرس،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی سلیمان نریمانی را به عنوان بخشدار صومای برادوست منصوب کرد.

در بخشی از حکم نریمانی که به امضای وزیر کشور رسیده ، آمده ؛در اجرای ماده ۶ مصوبه ۱۲/۶۰۲ مورخ ۱۳۷۷/۷/۳۰ شورای عالی اداری کشور و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ارومیه جنابعالی را به عنوان بخشدار صومای برادوست منصوب می نمایم.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار صومای برادوست با حضور فرماندار ارومیه ومسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات این بخشداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ارومیه، ربیع مصطفوی بخشدار اسبق صومای برادوست گفت: از فرماندهان، مدیران، مسئولان و همکاران تقاضا دارم بخشدار جدید را در انجام وظایف خویش یاری رسانند.

مصطفوی با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار در نظام های مردم سالار با همراهی مردم حاصل می شود، یادآور شد: نهادهایی چون شوراها و دهیاری ها ظرفیت مناسبی برای توسعه اشتغال روستاها دارند که از این ظرفیت ها باید به نحو احسن استفاده شود.

بخشدار اسبق صومای برادوست افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید بحث توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی می باشد که مطمئناً با ایجاد صنایع جدید در روستاها، شاهد گسترش اشتغال زایی خواهیم بود.

بعد از وی، فرماندار ارومیه با نقل قولی از دکتر شریعتی مبنی بر ”فاطمه فاطمه است” ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت گفت. عباس حسن خانی همچنین با تاکید بر اینکه ایران در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته، اظهار داشت: این سرزمین در طول تاریخ در معرض تعرضات متعدد خارجی قرار داشته، ولی همیشه برادران شیعه و سنی در کنار هم به دفاع از کیان میهن خویش پرداخته اند.

وی مشترکات مشخص اقوام ایرانی را عامل اتحاد و دلیلی بر عدم گسست بین آنها معرفی کرده و افزود: این مشترکات در قرون مختلف و نسل به نسل در میان اقوام ایرانی منتقل شده و همبستگی ملی را به ارمغان آورده است.

حسن خانی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر اتخاذ تدابیر درست در سیاست گذاری ها، تصریح کرد: متاسفانه در حالی که اعتبارات عمرانی استان آذربایجان غربی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان می باشد، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت یارانه نقدی فقط در شهرستان ارومیه پرداخت می شود که این وضعیت باید ساماندهی شود.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید قصور و کوتاهی را از هیچ مدیری قبول نمی کند و باید سیاست گذاری های ما در چارچوب استراتژی های نظام و دولت تعریف شود.

فرماندار ارومیه ضمن آرزوی موفقیت برای ربیع مصطفوی و سلیمان نریمانی، اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از نیروهای بومی در مناطق قومی است.

سلیمان نریمانی بخشدار جدید صومای برادوست نیز، این منطقه را ورودی آسیا به اروپا معرفی کرده و گفت: سیاست بنده در راستای استفاده از پتانسیل های منطقه در راستای پیشرفت این بخش خواهد بود.

در پایان مراسم ضمن تودیع ربیع مصطفوی و ابلاغ حکم وی به عنوان مشاور امور بازارچه ها و تجارت مرزی استاندار آذربایجان غربی، سلیمان نریمانی به عنوان بخشدار جدید صومای برادوست معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار