از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا كنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه به همت كاركنان نفت و گاز مارون اجرا شد

مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دوشنبه 24 اردیبهشت اعلام کرد که 72 پروژه با ارزشی بالغ بر 10 هزار و 500 میلیارد ریال از ابتدای سال 1402 تاکنون توسط کمیسیون مناقصات این شرکت تصویب و اجرا گردیده اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 13 May 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون زرین تاج مرادی حجم بالای کار را مصداق همت کارکنان و هدف گذاری نظام مند سازمان در راستای دستیابی به اهداف تولیدی به ویژه جهش تولید برشمرد و گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 67 پروژه تک مرحله ای را بررسی کردیم که از این تعداد 34 پرونده به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شده و مابقی در دست بررسی هستند.

رئیس کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: در بخش پرونده های دو مرحله ای نیز 77 پروژه را مورد ارزیابی قرار دادیم که از آنها 38 پروژه به ارزش بیش از 3 هزار و 10 میلیارد ریال اجرا و 39 پروژه دیگر را در دست انجام داریم.

مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یادآور شد: اهداف و برنامه های سال جاری شرکت در بخش امور مالی بر پاسخگویی سریعتر، شتاب دهی به کارسازی اسناد مالی، بهره جویی از سامانه هایی همچون سادا و افزایش تعامل با مراجع ذیربط در راستای پشتیبانی بهینه تر از تولید و ایجاد بسترهای لازم برای جهش تولید متمرکز شده اند.

شایان ذکر است مدیریت امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با ثبت تراز مالی مثبت در سال های اخیر موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران نیز گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار