اعلام قهرمانان کشوری شطرنج زیر 12 سال

در رده سنی زیر هشت سال ، بورسا تسلیمی از گیلان با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد، محمد نظری از خراسان شمالی با کسب 7.5 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، کیارش کدخدایی از تهران و امیرمحمد نظام دوست از گیلان نیز با کسب 7.5 امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب عناوین سوم و چهارم را کسب کردند .
کد خبر: ۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 08 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر 12 پسران کشور، روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت .

در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر هشت سال ، بورسا تسلیمی از گیلان با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد، محمد نظری از خراسان شمالی با کسب 7.5 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، کیارش کدخدایی از تهران و امیرمحمد نظام دوست از گیلان نیز با کسب 7.5 امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب عناوین سوم و چهارم را کسب کردند .

همچنین در پایان رقابت های شطرنج قهرمانی رده سنی زیر 10 سال پسران کشور ، بردیا دانشور از گیلان با کسب 7.5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، سینا ابراهیمی از فارس نیز با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت.

امیرعلی مقصودلو از گلستان ، آرین برادران تمدن از گیلان ، سیدعلی عبادی از تهران و ایلیا درینی ار کرمان با کسب هفت امتیاز به ترتیب عناوین سوم تا ششم این رده سنی را به خود اختصاص دادند . 

در پایان رقابت های شطرنج رده سنی زیر 12 سال پسران کشور نیز علیرضا فیروزجا از مازندران با کسب هشت امتیاز به عنوان نخست دست یافت ، امیررضا پورآقابالا از آذربایجان غربی با کسب 7.5 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، مانی جاهدی از گیلان و کورش طوفانی از تهران با کسب هفت امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند . 

رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر هشت تا زیر 12 سال پسران کشور ، از عصر دوشنبه هفته گذشته با حضور 319 شطرنجباز از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شد . 

شطرنجبازان حاضر در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته و در 9 دور به روش سوییسی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار