ساماندهی مهد‌های کودک و تفرجگاه‌ها

جانشین بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: ساماندهی مهد‌های کودک و تفرجگاه‌ها در دستور کار ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 23 October 2015

جانشین بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: ساماندهی مهد‌های کودک و تفرجگاه‌ها در دستور کار ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است.

به گزارش فارس،علی ملازاده در همایش سراسری روسا و اعضای شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و ستاد‌های صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در همدان اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و گسترش عفاف و حجاب و حمایت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی ستاد‌هایی در دستگاه‌های اجرایی استان‌های سراسر کشور تشکیل شد.

وی با اشاره به صدور ابلاغیه شورای فرهنگی در سال 84 گفت: ابلاغیه برای 27 دستگاه و در 310 بند و تکلیف به دستگاه‌ها ابلاغ شد که مسئولیت در آغاز کار به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد بود و دو سال بعد به وزارت کشور واگذار شد.

جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور افزود: با آغاز به کار عبدالرضا رحمانی فضلی در وزارت کشور رسیدگی در ستاد قوت گرفت و البته نامه‌ها و پیگیری‌های نمایندگان نیز در تحقق این مهم نقش بسیاری داشت.

وی تدوین برنامه‌های درون‌سازمانی کارمندان را از جمله کار‌های ارزشمند ستاد برشمرد و ادامه داد: برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

ملا‌زاده با تأکید بر اینکه تحقق حجاب با تحقق عفاف امکان‌پذیر است خاطر‌نشان کرد: عفاف نیز با کار‌های ترویجی و اغنایی محقق می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی در پایان سال گذشته یاد‌آور شد: جلسات توجیهی و آموزشی با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری آن از سوی بازرسان در استان‌ها برگزار شد.

جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور افزود: تأکید وزیر کشور بر حدود پوشش زن و مرد در ادارات بوده که برای بهبود وضعیت به ادارات ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در ادارات دولتی 80 درصد پوشش رعایت می‌شود، اظهار کرد: برای تحقق این مهم اکنون وارد بخش خصوصی همچون دفاتر پیشخوان دولت، پلیس + 10 و سایر بخش‌های خصوصی شده‌ایم.

ملا‌زاده ادامه داد: با حمایت از حقوق شهروندی به دنبال افزایش رضایتمندی مراجعین و تحقق دولت الکترونیک هستیم که در این خصوص نیز توفیقاتی کسب شده است.

وی با اشاره به دستور وزیر کشور در اواخر سال گذشته مبنی بر ساماندهی ویترین‌ها و مانکن‌های مغازه‌ها بیان کرد: با حضور برخی مسئولان از جمله مسئول اصناف کشور چند روز گذشته از سه مجتمع بازدید شد و در بازرسی‌ها نیز مشخص شد 80 درصد ویترین‌ها و مانکن‌ها ساماندهی شده است.

جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور یاد‌آور شد: مشکل کنونی برخی مجتمع‌ها وضعیت فروشندگان و مراجعین است که در این خصوص نیز مدیران مجتمع‌ها را ملزم به تذکر و اصلاح این موارد کردیم.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است، گفت: در صورت رسیدگی صحیح به امر مهم امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات از بین می‌رود.

ملا‌زاده در ادامه هماهنگی، یکپارچگی و همدلی در انجام بازرسی‌ها را در همدان خوب دانست و تصریح کرد: استان همدان در بازرسی‌ها الگوی موفق بوده و به سایر استان‌ها نیز ابلاغ کردیم که در این مورد همچون استان همدان عمل کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: انجام بازرسی‌های یکپارچه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و انجام هماهنگی در بازرسی‌هاست.

جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها افزود: در استان‌های همدان و کرمان به دلیل هماهنگی‌های خوب صورت گرفته مشکلی در برگزاری کنسرت‌ها دیده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کار‌های خوب باید اثر‌بخش و پر سر و صدا باشد، اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته باید در قلوب مومنین ایجاد امید کرده و جریان‌سازی شود چراکه دین و تدین در استان همدان رسوخ کرده است.

ملا‌زاده یاد‌آور شد: فعالیت‌های خوب استان همدان باید از طریق صدا و سیما رسانه‌ای شده و حتی ملی شود تا این استان را به عنوان الگویی در پیشبرد امر به معروف و نهی از منکر بشناسانیم.

وی تصریح کرد: ساماندهی مهد‌های کودک و تفرجگاه‌ها نیز در دستور کار ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است و این مهم نیز با کمک مسئولان اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار