پیام تقدیر و تشكر ر مدیرعامل شركت لوله سازی اهواز بمناسبت حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 07 July 2024

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است؛

ملت ایران بار دیگر حماسه‌ آفریدند و تاریخ دوباره تکرار شد؛ انتخابی متفاوت که منشاء تحولات بزرگی برای کشور عزیزمان خواهد بود. 

انتخابتی از مردم، برای مردم و از دل همین مردم. پیرو فرمایش‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور ایران اسلامی با انتخابی اصلح میدان‌دار عرصه انتخابات شدند. عرصه‌ای سخت و پر فراز و نشیب که همیاری همگانی را می‌طلبد تا منتخب مردم در مسیر اعتلای نظام و انقلاب و سرزمین پهناور ایران اسلامی راسخ‌تر از پیش قدم بردارد. 

این انتخاب نه یک پیروز که میلیون‌ها برنده داشت؛ میلیون‌ها برنده‌ای که تا پاسی از شب بیدار ماندند تا نتیجه انتخاب خود را شاهد باشند و یک بار دیگر رئیس جمهوری شایسته را برگزیدند تا در مسیر دولت مردمی و خدمتگزار همراه با نهمین رئیس جمهور ایران عزیز، مشکلات را یکی پس از دیگری از مسیر تعالی ، رشد و پیشرفت کشور بردارند.

انتخابات چهاردهم آن هم در فاصله زمانی کوتاهی پس از شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی در حالی برگزار شد که ملت ایران یک بار دیگر انتخاباتی هر چند سخت اما در آرامش و صلح را شاهد بودند. مردمانی که تا آخرین دقایق شبانگاه جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بر حقانیت نظام و انتخاب خود صحه بگذارند. 

این دور از انتخابات در سایه خون شهدای نظام و انقلاب و با وجود دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان در پرتو منویات رهبر انقلاب برگزار شد و به جهانیان ثابت کرد که این ملت در مسیر حفظ ارزش‌ها و نگاهداشت کشور عزیزشان هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند. 

شرکت لوله سازی اهواز و نیروهای زحمتکش این شرکت که هماره در تمامی عرصه‌های پای ثابت دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند ضمن تبریک به آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دولت چهاردهم، بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تاکید داشته ، همراهی خود در راه اعتلای اقتصاد کشور را اعلام می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار