پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ 08 August 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی شامگاه گذشته ۱۷ مردادماه در جلسه هماهنگی تسهیلات ودیعه مسکن مددجویان بیان کرد: طرح پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن این نهاد از سال گذشته آغاز شده است.

وی با تقدیر از بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان، افزود: سال گذشته نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن از طریق شش بانک عامل به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن طی سال گذشته، ادامه داد: امسال مجموع مبلغ این تسهیلات به ۳۸ میلیارد تومان (از طریق ۹ بانک عامل) افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به شرایط پرداخت تسهیلات به مددجویان خاطرنشان کرد: امسال این تسهیلات برای مددجویان مستأجر (دهک یک تا سوم) در نظر گرفته شده است.

همچنین محمدکاظم منزوی، معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت همکاری بانک‌های عامل با کمیته امداد استان، اضافه کرد: تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان دارای شرایط پرداخت شود.

مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار