کاهش آمار درگذشتگان حوادث رانندگی در استان

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ عباس فرمانی، با اشاره به آمار سوانح جاده ای در اولین ماه از پاییز سال جاری، گفت: در مهر ماه امسال، تعداد متوفیان محورهای مواصلاتی برون شهری 4 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شد و این آمار در مورد تصادفات خسارتی هم 16 درصد کاهش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 26 October 2015

رئیس پلیس راه استان از کاهش آمار متوفیان جاده ای در طی مهر ماه 94 خبر داد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ عباس فرمانی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، طی گزارشاتی، با اشاره به آمار سوانح جاده ای در اولین ماه از پاییز سال جاری، گفت: در مهر ماه امسال، تعداد متوفیان محورهای مواصلاتی برون شهری 4 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شد و این آمار در مورد تصادفات خسارتی هم 16 درصد کاهش نشان داد. با این حال، میزان تصادفات جرحی در مهر ماه با افزایش روبرو بود و 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال 93 بیشتر شده بود.

وی ضمن اعلام این مساله که تعداد متوفیان جاده های استان در هفت ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، هفت درصد کاهش داشته است، بیشترین علل وقوع تصادفات شدید آذربایجان غربی را این گونه تشریح کرد: تخلفات ناشی از سرعت های غیرمجاز، عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تجاوز به چپ مهم ترین دلایل بروز سوانح تلخ رانندگی در استان بوده اند. همچنین بیشترین محورهای درگیر در تصادفات در مرکز استان طی هفت ماهه گذشته از سال، ارومیه-سلماس، ارومیه-مهاباد، ارومیه-اشنویه، بند و بلوار بسیج بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار