۲ هزار و ۷۰۰ فرصت فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان ایجاد شد

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون در بخش اصناف این استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 18 September 2024

به گزارش «تابناک هرمزگان» به نقل از ایرنا، اصغر رکن الدینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، ضمن قدردانی از فعالان عرصه صنوف و بازاریان در استان هرمزگان اظهار کرد: فروش برخط (آنلاین) محصولات تولیدی در این مجموعه‌ها بستر و فضای خوبی را فراهم کرده تا تولیدات استان هرمزگان در این بخش بیشتر در سطح کشور معرفی شود.

وی خرید ماشین آلات و تجهیز کارگاه‌های نوین (مدرن) در این حوزه را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: شرایطی که در چند ساله اخیر ایجاد شده، باعث شد تا اصناف در بخش فضای مجازی، فروش آنها توسعه پیدا کرده و در کوتاه‌ترین زمان بتوانند مشتری برای محصولات خود پیدا کنند.

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: بزرگترین جامعه تشکل‌های خصوصی، بخش اصناف است که با ۱۴۴ اتحادیه فعال است.

بنابرگزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۳ هزار صنف فعال در بندرعباس مرکز استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار