وحدت بین اقوام و مذاهب خراسان شمالی بی نظیر است

خراسان شمالی-«تابناک»- امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیا بجنورد گفت: وحدت بی نظیری بین اقوام و مذاهب خراسان شمالی حاکم است به گونه ای که سالهاست این مردمان بدون کوچکترین تنشی در کنار هم زندگی می کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 19 September 2024

حاج عبدالحکیم آخوند محمدی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به تنوع اقوام در استان اظهار داشت: وحدت بی نظیری بین اقوام و مذاهب خراسان شمالی حاکم است به گونه ای که سالهاست این مردمان بدون کوچکترین تنشی زندگی می کنند.

امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیا بجنورد با بیان اینکه پیوند شیعه و سنی در خراسان شمالی به اندازه ای عمیق است که شیعه و سنی قابل تشخیص نیست، افزود: مردم این استان فارغ از هر گویش و مذهبی سال ها است که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند و الگویی برای استان های چند قومیتی هستند.

وی با اشاره به شهدای اهل سنت استان در دفاع مقدس، تصریح کرد: برادران اهل سنت این منطقه با دفاع از میهن خود در جبهه های حق علیه باطل موجب در هم آمیخته شدن خون بسیاری از شهدای شیعه و سنی شدند.

امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیا بجنورد با بیان اینکه اهل سنت خراسان شمالی هیچگاه فریب دشمنان در خصوص عدم وحدت بین شیعه و سنی را نخواهند خورد، گفت: مردم این دیار مهربان و سخت کوش با وجود برخی مشکلات هیچ گاه به ادعاهای بی اساس بدخواهان نظام که از عدم وحدت و تبعیض سخن می گویند، توجه نکرده اند.

حاج عبدالحکیم آخوند محمدی، در پایان افزود: ما همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌ایم و این پشتیبانی را با حضور شکوهمند و وحدت آفرین یک پارچه در عرصه های مختلف چون راهپیمایی‌ها و انتخابات به اثبات رسانده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار