مدیرکل 10 ساله اردبیل تغییر می‌کند

بالاخره بعد از 10 سال مدیریت، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تغییر کرده و رویا احمدیان جای خود را به بهزاد ستاری معاون سابق توانبخشی بهزیستی اردبیل می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵ 27 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که فردا با حضور رئیس سازمان بهزیستی در سالن اجتماعات بانک ملت اردبیل برگزار می‌شود، رویا احمدیان با سابقه 10 سال مدیریت بهزیستی استان اردبیل بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های مختلف در تغییر مدیریت از سمت خود کنار رفته و بهزاد ستاری از مجموعه تلاشگر بهزیستی استان اردبیل جای وی را می‌گیرد.

رویا احمدیان که همسر سردار شهید دفاع مقدس است بالاخره بعد از یک دهه تلاش و جدیت در مجموعه بهزیستی استان اردبیل جای خود را به مدیر جدید می‌دهد تا محسن انوشیروانی رئیس سازمان بهزیستی برای معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان اردبیل به این استان سفر کرده و با حضور مسئولان استانی آیین معارفه انجام شود.

احمدیان از معدود مدیران بر جای مانده از دولت قبلی است که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در این دو سال نیز با وجود شایعات مختلف مبنی بر تغییرات مدیریتی در این حوزه در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی تلاش و جدیت واقعی داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
نگران نباش خانم احمدیان عمر این دولت کوتاه هست فقط کافیه 2 سال صبر کنی.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار