پیست اسکیت مسقف در اردبیل احداث می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث پیست اسکیت مسقف در این استان به منظور استفاده شهروندان و ورزشکاران در تمام فصول خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 27 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر،ایوب بهتاج ظهر دوشنبه در بازدید از محل احداث این مجموعه تصریح کرد: پیش از این احداث پیست روباز در اردبیل برنامه ریزی شده بود که استفاده از آن محدود به فصول گرم سال است.

وی افزود: به دلیل اینکه استان اردبیل استانی سردسیر بوده و در نیمی از سال شاهد بارش هستیم از مشاور طرح درخواست شده پیست اسکیت به صورت مسقف طراحی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اذعان به اینکه در شهرک نیروی انتظامی زمین مناسبی به همین منظور اختصاص یافته است، تاکید کرد: به محض اتمام طراحی عملیات ساخت این مجموعه آغاز می شود.

وی ساخت این پیست را به دلیل ویژگی و ابعاد آن قابل توجه خواند و افزود: پیست اسکیت برای اولین بار در اردبیل احداث می شود.

بهتاج توسعه فضاهای ورزشی را با توجه به اولویت ها و نیازهای استان دانست و یادآور شد: در حال حاضر ۲۸ پروژه عمرانی ورزشی در استان در دستور کار بوده که در ۱۹ مورد عملیات ساخت آغاز شده است.

وی در تشریح مهمترین پروژه های عمرانی به احداث خوابگاه ویژه ورزشکاران در خلخال و مشگین شهر اشاره کرد و افزود: در خود اردبیل خوابگاه ۱۰۰ نفری داریم که قرار است این دو خوابگاه نیز با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر اخداث شوند؛ در عین حال خوابگاه گرمی نیز تکمیل شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان به تغییر سوییت های تعریف شده خانه کشتی سرعین نیز اشاره کرد و متذکر شد: تغییرات به شکلی است که تیم های مستقر حتی در زمستان نیازی به ترک خانه نداشته باشند و تمامی نیاز از جمله اقامت، استراحت، غذاخوزی و فضاهای تمرین پیش بینی شده است.

بهتاج به پیشرفت ۷۰ درصدی تالار وزنه برداری اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر سه تالار وزنه برداری در کشور داریم که این تالارها می توانند میزبان رقابت های قاره ای و جهانی باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد که پروژه ها بر اساس اولویت بندی و با توجه به نیاز رشته های ورزشی اجرا می شوند و در این میان تلاش بر این است نیاز رشته های ورزشی فعال در کوتاه مدت رفع شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار