ادای احترام به مقام شامخ شهدا هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس در ایلام

ایلام - "تابناک " کارکنان استانداری در سومین روز از هفته دفاع مقدس، آغاز روز کاری خود را با تجدید میثاق با شهدا و اهداف شهدا آغاز کردند .
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ 23 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : جوانان این مرز و بوم با وحدت مثال‌زدنی در جنگ تحمیلی که علیه کشور آغاز شد پیروز شدند و با وجود حمایت تسلیحاتی بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعثی،  ایمان و اخلاص دلاورمردان ایران بر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی‌های پیشرفته جبهه استکبار فائق آمد و موجب پیروزی جبهه حق بر باطل شد.

وی افزود : مردم ایران اسلامی همواره در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کردند و امروز هم از جبهه مقاومت و مردم غزه حمایت می‌کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد :  در این هفته ضمن ادامه اهداف و آرمان شهدا،  به روح همه شهدا درود می‌فرستیم و پاسدار خون همه شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس هستیم. در واقع هفته دفاع مقدس به عنوان نماد ایران اسلامی و سند پرافتخار همیشه زنده در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

بهرام نیا یاد آور شد  :  کفر و حقانیت همیشه در مقابل هم بودند و این نماد تا قیام امام زمان (عج) وجود دارد امروز یزید زمان اسرائیل است و مقابله با این رژیم منحوس تا نابودی کامل ادامه دارد.

وی تصریح کرد :  امروز تاریخ در حال تکرار است و شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی روزانه در حال کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار