رونمایی از مستند زندگینامه شهید حسین عبادی با نام سربلند، در همدان

گروه استانها- مراسم رونمایی از مستند زندگینامه شهید حسین عبادی با نام سربلند، صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی و دبیر کنگره 8 هزار شهید استان همدان و خانواده و تهیه کننده این مستند در محل حسینیه ستاد انتظامی استان همدان برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۸۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 25 September 2024

به گزارش-«تابناک همدان»- سردار مهدی فرجی دبیر کنگره 8 هزار شهید استان همدان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای انتظامی استان همدان و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: سربلندی و عزت امروز ایران اسلامی در جهان ثمره خون پاک شهداء و ایثارگری رزمندگان جان برکف دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: دشمن تا بن دندان مسلح بعث عراق با حمایت ایادی استکبار و کفر جهان با تحمیل 8 سال جنگ بر علیه ملت ایران هرگز نتوانست حتی یک وجب از خاک این کشور را تصرف کند.
سردار فرجی دفاع را جزیی از هویت یک ملت زنده دانست و گفت: اگر ما بخواهیم که ملتمان زنده باشد، باید دفاع را جزیی از هویت خود بدانیم و این دفاع در حوزه های مختلف است.
دبیر کنگره 8 هزار شهید استان همدان در خاتمه با اشاره به تهیه مستند زندگی نامه شهید حسین عبادی گفت: این مستند به همت صدا وسیمای مرکز همدان و دبیرخانه کنگره تهیه شده است.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید عبادی و تهیه کننده این مستند توسط سردار فرجی و سردار زارعی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار