اعلام جرم دادستان تالش علیه معاون عمرانی استانداری گیلان

گروه استان‌ها_ دادستان تالش به دلیل مداخله غیرقانونی موسی فکور، معاون عمرانی استانداری گیلان، در امور شورای شهر، علیه او اعلام جرم کرده است. این اقدام پس از ترک جلسه شورای شهر توسط سه عضو آن صورت گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 01 October 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حواشی مربوط به جلسات شورای شهر تالش به مرحله تازه‌ای رسیده است.

 

در جلسه ۷ مهرماه که به دستور دادستان تالش برگزار شده بود، سه عضو شورای شهر به دلیل مکاتبه‌ای از سوی موسی فکور، معاون عمرانی استانداری گیلان، جلسه را ترک کردند.

 

در این مکاتبه، موسی فکور نظر هیات تطبیق مصوبات شورای شهر تالش که شامل فرماندار، دادستان و نماینده شورای استان است را رد کرده بود. این در حالی است که طبق قوانین، تنها هیات حل اختلاف استان مرجع رسیدگی به اعتراضات مربوط به مصوبات هیات تطبیق است و هیچ مقام دیگری حق دخالت در این موضوع را ندارد.

 

پس از این اتفاق، عبدالله حسین‌پور، وحید یوسف‌زاده و بهزاد پورپناه، سه عضو شورای شهر تالش، به استناد نامه معاون استاندار، جلسه را ترک کردند. دادستان تالش نیز به سرعت علیه موسی فکور به اتهام جلوگیری از اجرای دستور قضایی اعلام جرم کرد.

 

شایان ذکر است که پیش از این نیز برخی اقدامات استانداری گیلان موجب بروز منازعات و اختلافات سیاسی در تالش شده بود.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار