عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس مطرح کرد:

با توافق برجام به تمامی اهداف خود نمی‌رسیم

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توافق برجام به تمامی اهداف خود نمی‌رسیم.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 27 October 2015
به گزارش تابناک قم، علیرضا شجاعی‌زند در نشست پیامدهای فرهنگی و اجتماعی برجام که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی برجام را بزرگ تلقی می‌کنند، اظهار کرد: برجام تنها به دلیل وجود برخی از مسائل، مهم و بزرگ تلقی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برجام تنها در زمینه متن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و متأسفانه به پیامدهای برجام کمتر توجه شد که این امر سبب شد تا تمامی افراد به متن برجام توجه نشان دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه باید توافق برجام را بپذیریم، متذکر شد: از آنجا که توافق برجام صورت گرفته است، باید این توافق را بپذیریم.

شجاعی‌زند تصریح کرد: در بدترین حالت ممکن است این توافق بد باشد، از این رو باید تلاش کنیم تا پیامدهای منفی توافق را کاهش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه برجام مورد بررسی رهبر معظم انقلاب قرار می‌گیرد، چنین توضیح داد: سرفصل‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای برجام مطرح کرده‌اند، برای کشورهای مذاکره‌کننده بسیار مهم تلقی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب با توافق برجام به صورت مشروط موافقت کرده‌اند.

شجاعی‌زند با اشاره به اینکه با توافق برجام به تمامی اهداف خود نمی‌رسیم، یادآور شد: باید به توافق نگاه جدی و مسئولانه‌‌تری داشته باشیم.

وی بیان کرد: کشورهای غربی در سال‌های گذشته از مذاکره به دنبال مذاکره بودند اما هدف جمهوری اسلامی ایران از مذاکره حل مسائل و مشکلات بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر آرمان‌ها و اهداف خود حرکت می‌کند، گفت: حرکت در مسیر آرمان‌های کشور سبب طولانی شدن عمر انقلاب شده است که پیروی مردم از همین آرمان‌ها سبب دشمنی بسیاری از کشورها با ایران شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار