هفته دوازدهم لیگ آزادگان؛

برد شیرین شهرداری اردبیل مقابل گل‌‌گوهر‌/حضور احمدزاده ‌خوش‌یمن بود

هفته دوازدهم از لیگ دسته اول جام آزادگان با برد شیرین خارج از خانه شهرداری اردبیل همراه شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 28 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما بالاخره بعد از هفته‌ها چشم‌انتظاری بردی شیرین و امیدوارکننده با سرمربی جدید توانستیم دو بر یک خارج از خانه و در سیرجان گل‌‌گوهر را شکست دهیم.

بابک پورپناهی تصریح کرد: این برد شیرین برای ما بسیار حیاتی بود تا با سرمربی جدیدمان محمد احمدزاده بتوانیم به روزهای خوش آینده امیدوار باشیم.

وی با یادآوری اینکه با این پیروزی تا رده دهم جدول بالا آمدیم و امیدوار هستیم در بازی خانگی هفته آینده نیز مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم، گفت: قطعاً تیم شهرداری با سرمربی جدید خود روزهای خوش و امیدوارکننده‌ای را در پیش‌رو دارد و ما به راحتی می‌توانیم جزو تیم‌های برتر و موفقی در جام آزادگان باشیم که هدف‌گذاری ما نیز قرار گرفتن در بالای جدول است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل افزود: همین که تیم از شرایط بحرانی خارج شده و بعد از دو تساوی و چندین شکست راه امیدوارکننده‌ای را در پیش گرفته، همه طرفداران و علاقمندان به این تیم امیدوار هستند و انتظارم این است که در هفته‌های آینده بازی‌های قابل قبولی را از تیم فوتبال شهرداری اردبیل شاهد باشیم.

پورپناهی بیان کرد: تغییر مربیان در باشگاه شهرداری اردبیل جواب داد و ما موفق شدیم بعد از هفته‌ها کسب نتایج نه چندان دل چسب در این هفته و در بازی حساس بیرون از خانه گل گوهر را شکست داده و امیدوارانه به ادامه لیگ بیندیشیم.

تیم شهرداری اردبیل در حالی سومین برد خود را در خارج از خانه جشن گرفت که این تیم به رغم کسب نتایج خوب در هفته‌های اول با کسب چندین شکست پی در پی، محمدعلی ربیعی سرمربی خود را کنار گذاشت تا با جذب محمد احمدزاده مربی با‌سابقه تیم فوتبال کشورمان در مسیری متفاوت قرار گیرد که در اولین حضور محمد احمدزاده در کسوت سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل این تیم یک برد شیرین خارج از خانه را در سیرجان به دست آورد تا از 12 بازی خود 13 امتیاز کسب کرده و تا رده دهم پیش آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار