برد ارزشمند پس از ۹ هفته؛

شهرداری اردبیل در سیرجان شش پله صعود کرد

هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با شکستن طلسم تیم شهرداری اردبیل پیگیری شد، این تیم توانست به برد ارزشمند خارج از خانه دست یافته و تیم قدرتمند گل گهر سیرجان را مقهور انگیزه و بازی زیبا سازد.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 29 October 2015

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور با ارائه بازی زیبا و منطقی سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد تا پس از ۹ هفته به پیروزی دست یابد.

شهرداری اردبیل در سیرجان شش پله صعود کرد

به گزارش تابناک اردبیل، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با شکستن طلسم تیم شهرداری اردبیل پیگیری شد، این تیم توانست به برد ارزشمند خارج از خانه دست یافته و تیم قدرتمند گل گهر سیرجان را مقهور انگیزه و بازی زیبا سازد.

تیم شهرداری اردبیل که از هفته سوم و پس از غلبه به تیم گیتی پسند نتوانسته بود به برد دست یابد، در این هفته توانست دست به کار بزرگی زده و به میزبان خود که طی دو هفته گذشته در برابر پاس همدان و مس کرمان به پیروزی رسیده بود، غلبه کرده و سه امتیاز کامل بازی را از آن خود کند.

تیم شهرداری اردبیل برای این دیدار پر برخورد و زیبا با ترکیب وحید کارگر در درون دروازه، مهران موسوی، علی سلیمانی، احسان کیانی، محمد سیاه، داود شاهواروقی، مجید خدابنده لو، روح الله نعمتی، علیرضا قاسمی، سجاد عرفانی و پیمان رنجبری وارد میدان شد.

بازی دو تیم پایاپای شروع شد اما بازی منطقی و نترس شاگردان احمدزاده در همان ابتدای بازی نشان داد تیم گل گهر روز سختی در پیش خواهد داشت.

شهرداری اردبیل در سیرجان شش پله صعود کرد

در ۱۵ دقیقه اول دو حرکت از سمت چپ و راست و بازی خوب در میانه میدان دو تیم را در حالت تعادل قرار داده بود، البته در این دقایق چند حرکت خوب هم از سوی بازیکنان گل گهر صورت گرفت که تا حدودی خطرناک بود.

اما شوت محکم و زیبای رنجبری مهاجم شهرداری در دقیقه ۱۷ و نیز حرکت این بازیکن از جناح راست گل گهر و ارسال آن به محوطه جریمه که به طرز خطرناکی از جلوی پای دو بازیکن تیم شهرداری یعنی قاسمی و عرفانی گذشت، پاسخی به موقعیت های نصفه و نیمه تیم مقابل بود.

در این دقایق بازی گرم و پرشور دنبال می شد و دو تیم بدون احتیاط در پی رسیدن به گل برتری بودند، در پی از حملات شوت بازیکن تیم گل گهر تماشاگران حاضر در ورزشگاه را نیم خیز کرد و یک دقیقه بعد موقعیت خوبی نصیب یاران شهرداری شد که این بار فرصت ایجاد شده برای شوت زنی عرفانی در پشت ۱۸ قدم بلوکه شد.

از دقیقه ۳۰ تا ۴۰ شهرداری اردبیل سوار بازی شد و شاگردان احمدزاده توانستند در این مدت ضمن کنترل بازی گل گهر چندین موقعیت خوب را نیز به دست بیاورند، متعاقب این بازی خوب، حرکت خوب تیمی در واپسین دقایق نیمه اول چیزی نمانده بود که شهرداری را به گل برساند.

در این صحنه پاس خوب و رو به عقب عرفانی به خدابنده لو بازیکن تاثیرگذار تیم شهرداری اردبیل رسید و شوت خوب و محکم این بازیکن درست به جایی که دروازه بان تیم گل گهر ایستاده بود رسید.

در حالی که بازی خوب دو تیم در دقایق اضافی نیمه اول در جریان بود و همگان فکر می کردند این نیمه با تساوی به پایان خواهد رسید، شهرداری اردبیل مزد بازی خوب و برتری نسبی خود را گرفت و در دقیقه دوم وقت های تلف شده به گل رسید.

خطا روی سجاد عرفانی و سانتر عالی و کم نقص خدابنده لو به دهانه دروازه تیم گل گهر رسید تا مهران موسوی مدافع پیش تاخته اردبیل با ضربه ای دقیق گل اول بازی را به ثمر برساند تا شهرداری با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم طوفانی آغاز شد، دو گل در کمتر از سه دقیقه حاصل این شروع طوفانی بود که سهم هر کدام از دو تیم یک گل بود. هنوز بازی گرم نشده بود که در دقیقه دوم و با غفلت مدافعان تیم شهرداری اردبیل بازی به تساوی رسید. احسان تاییدی زننده گل تساوی گل گهر بود. او توپ ارسالی را در بین مدافعان شهرداری صاحب شد و توانست دروازه شهرداری فرو بریزد.

اما هنوز شادی یاران گل گهر تمام نشده بود که نیمه تیم شهرداری در یک هجوم همه جانبه به گل دوم و برتری خود دست یافت. علیرضا قاسمی در شلوغی دروازه تیم گل گهر توانست به زیبایی دروازه تیم میزبان را باز کند.

شهرداری اردبیل در سیرجان شش پله صعود کرد

پس از این گل فشار حملات تیم سیرجانی شدت یافت، ولی حملات آنها بیشتر احساسی و چشم بسته بود و توسط مدافعان و دروازه بان تیم شهرداری رفع می شد. در این شرایط و در دقیقه ۶۳ بهترین موقعیت برای گل سوم تیم شهرداری شکل گرفت.

حرکت خوب روح الله نعمتی و ارسال دقیق به دهانه دروازه قاسمی و رنجبری را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی این فرصت نیز از دست رفت تا همچنان نیمکت تیم اردبیلی با استرس بازی را دنبال کنند.

از این پس تک موقعیت های خوبی نصیب یاران شهرداری شد، شوت خوب قاسمی که از پاس خدابنده لو به دست آمده بود یکی از این فرصت ها بود، اما مهمترین موقعیت شهرداری در دقیقه ۸۸ به دست آمد جایی که خدابنده لو در میانه میدان صاحب توپ شد و با مانور در عمق شوت زیبایی را به سمت دروازه تیم حریف روانه کرد که این توپ با برخورد به تیرک عمودی گل گهر به بیرون رفت.

این بازیکن دو دقیقه بعد به دلیل اعتراض بی مورد به داور دومین کارت زرد خود را گرفت و اخراج شد تا بازی آینده و مهم شهرداری را در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان از دست بدهد.

در نهایت بازی دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری اردبیل خاتمه یافت تا این تیم با ۱۳ امتیاز از رده شانزدهم به رده دهم جدول صعود کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار