مدیر کل جهادکشاورزی استان بوشهر خبر داد

تجهیز مزارع بوشهر به سیستم‌های نوین آبیاری

مدیر کل جهادکشاورزی استان بوشهر از تجهیز مزارع استان بوشهر به سیستم‌های نوین آبیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 29 October 2015
تابناک بوشهر: محمدتقی منوچهری بعد از ظهر امروز در بازدید از مزارع دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت بسیار بالایی در عرصه کشاورزی برخوردار است و رسیدگی به وضعیت کشاورزان این استان امری لازم و ضروری است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی در شهرستان دشتستان و سایر شهرستان‌های استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

مدیرکل جهادکشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، سال پربارانی خواهیم داشت که این مهم کمک زیادی به بهبود تولیدات کشاورزی و افزایش کمی و کیفی تولیدات خواهد شد.

منوچهری تصریح کرد: دشتستان سطح زیر کشت بسیار بالایی از مزارع استان و باغات کشاورزی را به خود اختصاص داده و برای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی در این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر کل جهادکشاورزی استان بوشهر از تجهیز مزارع استان بوشهر به سیستم‌های نوین آبیاری خبر داد و گفت: با تحقق این مهم، میزان مصرف آب کاهش و کیفیت تولیدات نیز رشد محسوسی خواهد داشت.

منوچهری یادآور شد: مسئولان شهرستان دشتستان با جدیت در راستای ارتقای وضعیت کشاورزی این شهرستان اهتمام می‌ورزند و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار