سرمربی تراکتورسازی: بازی دشواری مقابل صبای قم داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صبای قم تیمی با قابلیت های خوب و بهره مند از سرمربی خوبی است و بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 30 October 2015
به گزارش تابناک قم، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز بیان داشت: صبای قم تیمی است که از نظر رتبه جدولی بهتر از ماست و این موفقیت به قابلیت ها و سازماندهی های خوب این تیم و سرمربی خوب صبا بر می گردد. 

وی ابراز داشت: با مشکلات زیادی مقابل صبای قم روبرو خواهیم شد و مانند تمام بازی ها برای کسب امتیاز تلاش می کنیم. 

وی افزود: هر بازی داستان خود را دارد و معتقدم صبای قم نسبت به بازی 40 روز پیش که در جام حذفی مقابل این تیم انجام دادیم پیشرفت زیادی کرده است. 

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: سامان نریمان جهان و سینا عشوری دو بازیکن تاثیرگذار تیم ما هستند که در بازی فردا مقابل صبای قم به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. 

وی گفت: دروازه بان تیم ما در بازی فردا مشخص می شود و نمی توانم عنوان کنم که اخباری یا طهماسبی را در درون دروازه در بازی مقابل صبای قم قرار خواهم داد. 

اولیویرا افزود: برای روزی که ممکن است از تراکتور سازی بروم گریه نمی کنم و قبل از رفتن خود از تبریز مسلما روزهای خوشی که از تبریز دارم را به یاد خود خواهم آورد و به هیچ وجه نگران مسائلی همچون اعتراض تماشاگران تبریزی نیستم. 

دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز از چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر شنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار