ضرورت حضور همه اقشار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد بر ضرورت حضور همه اقشار ملت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 31 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام "محمدحسین متوسل" در جلسه کمیته دانشجویی استکبارستیزی یوم‌الله ۱۳ آبان استان كه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور جمعی از مسوولان و مدیران امور فرهنگی دانشگاه‌های استان و دانشجویان برگزار شد، بر ضرورت حضور همه اقشار ملت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تأکید کرد.

وي با استناد به آیاتی از قرآن که دشمن را شش گروه ذکر کرده است، گفت: ما با شش طایفه دشمنی مواجه هستیم و به نظر می‌آید علت دشمنی مردم ایران، رهبری، امام و همه پاکان با آمریکا این است که چهار طایفه از انواع دشمنی در آمریکا وجود دارد که امام‌خمینی(ره) به عنوان یک مرجع تقلید، یک فیلسوف و یک عارف در این مملکت می‌گوید؛ آمریکا شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام متوسل در تبیین راهکارهای مقابله با دشمنان نيز گفت: خطاب قرآن این است که خودتان را آماده کنید که دشمن خدا و دشمن خود را بترسانید.

اين مسئول در ادامه سخنانش، راه‌هاي ترساندن دشمن را نیز مواردی مانند بیانیه مشترک، ویژه‌نامه‌ها و نشریات، حمایت از صاحبان نشریات، برگزاری مستندات آمریکا، تهیه بروشور در رابطه با جنایات آمریکا برای امامان جماعت و استادان معارف، میزگرد تلویزیونی برای حضور نماینده تشکل‌ها برای تبیین عملکرد آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی و غيره ذكر كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار