13 آبان روز انزجار ابدی از مستکبران روزگار

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 13 آبان روز اعلام انزجار از تمامی مستکبرانی است که امروز با رفتار اهریمنی و شیطانی خود تلاش می‌کنند تا بشریت را از مسیر حقیقی خود به انحراف بکشانند.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 31 October 2015

حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: اگر تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را مرور کنیم به خوبی درمی‌یابیم که انقلاب اسلامی در گذر از حوادث و زمینه‌های مختلف روزهای درخشانی همچون یوم‌الله 13 آبان را دارد که در این روز دانشجویان و دانش‌آموزان با تیزبینی خود زمینه رسوایی آمریکای خبیث را در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه ریشه اصلی 13 آبان نمودی از روحیه استکبارستیزی ملت ایران به عنوان یکی از مبانی انقلاب اسلامی است، افزود: 13 آبان که ریشه در فرهنگ عاشورایی این ملت دارد یوم انزجار واقعی از مستکبران و مستبدانی است که همیشه سعی می‌کنند به هر شکل ممکن نهضت‌های آزادی‌بخش انقلاب اسلامی را از مسیر آرمانی خود دور کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در این روز که به عنوان انقلاب دوم نامیده می‌شود با دانشجویان و دانش‌آموزان با تبعیت از امام راحل کاری کردند که برای همیشه آمریکا در خفت و خواری مانده و زمینه ذلت این نظام اهریمنی فراهم آید.

ستوده بیان کرد: به هیچ‌‌وجه ملت ایران به وعده‌های دروغین شیطان بزرگ آمریکا اعتماد نکرده و به آن وقعی نمی‌نهند چرا که یقین دارند انجام عمل صالح و شایسته از یک شیطان اهریمنی امکان‌پذیر نیست و جز ظاهرسازی نمی‌تواند اقدامی دیگر تلقی شود.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر مبنای فرهنگ ارزش‌مدار است و در این حرکت بی‌نظیر آنچه که همه باید به آن توجه کنیم نقش‌آفرینی همه آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف است که قطعا راه شیطنت را به خوبی بسته و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام خواهد گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حرکت امروز انقلاب اسلامی را حرکتی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی بر مراقبت و داشتن بصیرت در برابر تمامی ایادی کفر اعلام کرد و گفت: ما اگر در مسیر انقلابی خود لحظه‌ای از دشمن غفلت کنیم آمریکا و همدستان شیطان صفت او اجازه نخواهند داد تا این ملت بتواند با قدرت و قوت در مسیر آرمانی خود گام بردارد.

ستوده به اهمیت و ضرورت راهپیمایی باشکوه 13 آبان با رویکرد اقتدار عاشورایی اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به حوادث و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داده این راهپیمایی و اعلام مرگ بر آمریکای مجدد از سوی آحاد مردم به ویژه نسل آینده به تقویت جبهه مقاومت منجر شده و زمینه خفت و خواری را برای مستبدان روزگار به ویژه آمریکا که در منطقه قصد جولان دادن بیشتر را دارد، فراهم خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار