دایی: قولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، از این رو نمی توانم قولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بدهم.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 31 October 2015
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز بیان داشت: امروز بازی دشواری برای هر دو تیم بود ولی تیم ما بازی را خوب شروع کرد و زودتر به گل رسید و بعد از این که گل تساوی را دریافت کردیم منطقی بازی کردیم و شانس گل به حریف ندادیم.

وی افزود: در نیمه دوم چهار موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم بازی را با اختلاف بیشتری ببریم و خوشحالم که بعد از بازی بدی که هفته گذشته مقابل سایپا تهران داشتیم بازیکنان ما امروز بهتر بودند.

وی ابراز داشت: هنوز جا دارد که بهتر شویم و باید خود را برای بازی با ذوب آهن اصفهان در تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی تیم ملی آماده تر کنیم.

دایی گفت: کریم اسلامی یکی از موثرترین بازیکنان ما در بازی امروز بود و امروز بازیکن بدی در زمین بازی نداشتیم و 11 بازیکن ما جانانه کار کردند.

وی بیان داشت: امروز تیم بسیار منسجمی در کارهای دفاعی و تیمی بودیم و چندین بار در عمق دفاعی تراکتورسازی صاحب موقعیت شدیم و این نشان می دهد تیم ما در مسیر پیشرفت است.

وی اظهار داشت: هر بازیکنی که در تمرینات آماده تر باشد را به کار می گیریم و همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند و به صلاح کادر فنی برخی بازیکنان ممکن است روی نیمکت بنشینند.

سرمربی صبای قم اظهار داشت: قولی برای کسب سهمیه نمی دهم و نمی توان برای فوتبال پیش بینی کرد و به طور قطع حمایت مدیریت باشگاه بسیار می تواند به تیم صبای قم کمک کند.

دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز از چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار