ترافيک نيمه سنگين در محورهاي مواصلاتي استان قم

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به ترافيک نيمه سنگين در اکثر محورهاي مواصلاتي استان قم، گفت:در حال حاضر آزادراه قم-تهران و محور سلفچگان-ساوه از ترافيک قابل توجهي برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ اردشير جمشيدي راد با اشاره به بارندگي هاي اخير اظهارداشت: اين بارش در اين چند روز باعث جاري شدن سيل در مسير روستاي خورآباد قم شد که بر اثر آن يک دستگاه سواري پرايد با سه نفر سرنشين از جاده خارج و خوشبختانه توسط مردم نجات يافتند.

وي افزود: بر اثر حادثه مذکور مسير حدود سه ساعت مسدود بود، اما با تلاش عوامل پليس و راهداري باز شد. 

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت: بارندگي ها باعث شد در سطح معابر مسير پرديسان آب گرفتگي بوجود آمده که توصيه مي کنيم رانندگان رعايت سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند. 

سرهنگ جمشيدي راد با اشاره به ترافيک نيمه سنگين در اکثر محورهاي مواصلاتي استان قم، گفت: در حال حاضر آزادراه قم-تهران و محور سلفچگان-ساوه از ترافيک قابل توجهي برخوردار هستند.

وي با اشاره به حوادث رانندگي طي آبان ماه امسال در سطح محورهاي استان، افزود: بيشتر حوادث جاده اي از نوع واژگوني ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه بوده، به طوري که از ابتداي آبان ماه طي11روز، بيش از70درصد حوادث رانندگي را به خود اختصاص داده است.

رئيس پليس راه استان قم با بيان اينکه آرزوي پليس سلامتي و تندرستي هموطنان است، ابراز اميدواري کرد: در روزهاي آينده با تداوم بارش رحمت الهي، رانندگان با رعايت سرعت مجاز و مطمئنه در شرايط بارندگي بتوانند به سلامت از سطح محورها عبور کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار