پرداخت نقدی کمک معیشتی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 130میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه اول سال جاری خبرداد
کد خبر: ۱۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 03 November 2015
مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 130میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه اول سال جاری خبرداد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، سید غلامرضا متقی گفت: کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت می نماید.
وی تصریح کرد: این اعتبار برای جبران بخشی از نیازهای مددجویان و تامین معیشت آنها پرداخت می شود.
متقی بیان داشت: به همین منظور در شش ماهه اول سال جاری مبلغ 130 میلیارد و 669 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
متقی عنوان کرد: هم اکنون 34 هزار و 36خانوار با جمعیتی بالغ بر 91 هزار و 775 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد بیش از 14 هزار و 800 زن سرپرست خانوار هستند.
مدیرکلکمیته امداد استان تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده های نیازمند نیز پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار