رعایت قانون فصل‌الخطاب تصویب طرح‌ها است

کد خبر: ۱۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 03 November 2015

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز رعایت قانون را فصل الخطاب و لازمه انجام امور شهری و پروژه‌ها دانست و گفت: مدیریت شهری باید با رعایت قانون و حقوق شهروندی به تصویب لوایح و اجرای پروژه‌ها بپردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی امروز با حضور در جلسه شورای شهر کرج رعایت قانون را فصل الخطاب و لازمه انجام امور شهری و پروژه‌ها دانست و اظهار داشت: مدیریت شهری باید با رعایت قانون و حقوق شهروندی به تصویب لوایح و اجرای پروژه ها بپردازد.

وی دلیل حضور سرزده خود در صحن علنی شورا را آشنایی با روند برگزاری جلسات و فضای حاکم در شورای شهر دانست و افزود: قطعاً هر یک از اعضای شورا با دغدغه‌های شهری و توجه به نیاز شهروندان پا به این عرصه نهاده‌اند و برای رفع نیاز شهروندان اهتمام ویژه‌ای دارند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی رعایت همه زوایای قانونی در جلسات را ضروری عنوان کرد و افزود: اعضای شورا بر این مهم واقف هستند که تنها چیزی که از این جلسات باقی می‌ماند متن لوایح خواهد بود، لذا دقت و رعایت قوانین و اجتناب از هر گونه شائبه در بررسی لوایح بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز رعایت قانون را بهترین کار عنوان و تاکید کرد: خداوند متعال انسان‌ها را با فطرت اجتماعی آفریده است از این رو هر شخصی در هر مقام و جایگاهی با تصمیم‌گیری‌های درست و خداپسندانه که هم به نفع مردم و هم به نفع شهر باشد امتیازی در خور عملکرد خود از سوی مردم و خداوند کسب خواهد کرد و بازتاب عملکرد آن سبب پیشرفت کارها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار