برخی به دنبال تخریب و تعطیلی استانند

محمد احمدی عصر سه شنبه در آخرین جلسه شوری اداری استان فارس در سال جاری با اشاره به اتفاقات اخیر استان فارس تاکید کرد: متاسفانه گروهی به دنبال تخریب و تعطیل شدن استان هستند و هر روز با تشکیل دادن زنجیره انسانی در مقابل ساخت یک مجتمع مقاومت می کنند روز دیگر راه اندازی یک مرکز تجاری را فساد می داند در حالی که هیچ کدام از این موارد مخالفتی با سومین حرم اهل بیت (ع) ندارد.
کد خبر: ۱۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 10 March 2015

وی تاکید کرد: آخرین حرکت اینان نیز رفتار ناشایستی است که روز گذشته با یکی از نمایندگان مجلس در بدو ورود به شیراز انجام دادند که این گونه رفتارها بدنامی برای استان را درست کرده است.

احمدی تاکید کرد: چرا این گونه افراد به فکر سربلندی مردم فارس نیستند در حالی که عزت، امنیت، ولایتمداری، شهید دوستی و پیرو خط امام(ره) بودن شعار همه مردم استان فارس است.

استاندار فارس یادآور شد: روز گذشته من در جلسه ای در وزارت راه و شهرسازی شرکت داشتم اما به جای اینکه متوجه رفع مشکلات استان در این جلسه باشم تمامی فکر من معطوف به تماس هایی بود که به دلیل حمله به خودرو حامل نماینده مجلس انجام شده بود.

وی افزود: من نمی دانم اگر کلانتری در نزدیکی محل وقوع این حادثه نبود چه اتفاق ناگواری روی می داد؟

احمدی تصریح کرد: شورای تامین شهرستان شیراز به دلیل مشکلات موجود در دانشگاه شیراز از چندی قبل اعلام کرده بود که برگزاری این سخنرانی در موقعیت کنونی به صلاح نیست اما متاسفانه علی مطهری و برگزار کنندگان این سخنرانی به این موضوع توجه نداشتند.

وی تصریح کرد: اما به هر حال این گروهها نیز باید بدانند که کشوری دارای قانون است و همگان باید در چارچوب قانون حرکت بکنند و هیچ کس اجازه ندارد خطوط قرمز را از بین ببرد.

استاندار فارس یادآور شد: متاسفانه در این استان عده ای دلواپس، عده ای سیاسی و عده ای نیز اختلاف سلیقه با دولت دارند اما هیچکدام حاضر نیستند که قبول کنند این دولت، دولت اعتدال است.

وی با بیان اینکه یکی از افراد به دلیل اینکه صاحب پست نشده تهدید کرده که روزنامه ای را راه اندازی می کند تا از طریق آن دولت را تخریب کند، گفت: جای تاسف است برخی تنها به دنبال پست و مقام هستند و هیچکدام از شعارها و برنامه های دولت را قبول ندارند و جالب تر از همه این است که خودشان را خدمتگزار ملت می دانند.

استاندار فارس افزود: ما نیامده ایم که تمامی مدیران را عوض کنیم بلکه دولت با شعار اعتدال برای پیشرفت و توسعه استان آمده است و کسانی که نمی توانند دولت را همراهی کنند در گروه ما جایی ندارند.

احمدی ادامه داد: بهتر است افراطیون اصلاح طلب و اصولگرا به جای سر دادن شعارهای بدون عمل هر کدام برنامه ای برای خروج استان از خشکسالی ارائه کنند تا من به تمام مردم فارس اعلام کنم که این افراد به فکر شما هستند.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه متاسفانه اختلاف بین دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی باعث بروز مشکلاتی شده است، خاطرنشان کرد: طی دستور هیئت دولت، اختلافات بین دستگاهها باید از طریق استانداری برطرف شود اما اختلاف بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بر سر زمین همچنان باقی مانده و متاسفانه دانشگاه شیراز به گونه ای قصد داشت از اتفاقات روز گذشته به نفع خود استفاده کند که این کار نیز جای تاسف است.

احمدی یادآور شد: امروز خشکسالی، استان فارس را به نابودی کشانده و اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد آخرین سدهای موجود نیز خشک می شود اما گروهی منفعت طلب به جای اینکه راهکارهای خروج از بحران ارائه کنند به فکر منافع و یا از بین بردن آبروی استان فارس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار