نماینده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان و سازندگان برنامه توهین آمیز از مردم عذرخواهی کنند

جعفری بنه خلخال، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ترکیبی از اقوام مختلف است،اظهار کرد: شانزده قوم همیشه سرفراز و متعهد در کنار هم برادروار و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ترکیب جمعیتی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند که ترک زبانان بیشترین سهم را در این ترکیب دارند.
کد خبر: ۱۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 08 November 2015
جعفری بنه خلخال، با اشاره به حرکت غلط و توهین آمیز در یکی از برنامه های صدا و سیما نسبت به عزیزان آذربایجانی گفت: مسئولان و سازندگان برنامه توهین آمیز از مردم عذرخواهی کنند.
به گزارش تابناک اردبیل، نماینده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ترکیبی از اقوام مختلف است،اظهار کرد: شانزده قوم همیشه سرفراز و متعهد در کنار هم برادروار و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ترکیب جمعیتی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند که ترک زبانان بیشترین سهم را در این ترکیب دارند.
جعفری بنه خلخال یادآور شد: مردم آذربایجان و ترک زبانان کشورمان همواره در کلیه امور در طول تاریخ و نیز تاریخ انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی گرفته تاکنون نقش برجسته ای ایفا نموده اند و ایثارگری ها و رشادت های سرداران و رزمندگان و شهدای این خطه همواره زبانزد عام و خاص بوده، لذا نباید با حرکت های غلط باعث رنجش عزیزان آذربایجانی و مردم همیشه سرافراز آن شد.
رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان صدا و سیما و سازندگان برنامه مزبور در قبال حرکت نادرستی که باعث رنجش شده باید عذرخواهی کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه ها و مسئولان باید ملحوظ نظرشان باشد که کشور ما کلکسیونی از اقوام است و کلیه حرکت ها و رفتارها باید در راستای تقویت وحدت و یکپارچگی و وحدت باشد و هر حرکتی که باعث مکدر شدن افکار مردم عزیز می شود محکوم است و به ویژه آذربایجانی های عزیز که سهم بزرگی در انسجام اسلامی و اتحاد اقوام ایرانی داشته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرتاویل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
متاسفانه توهین کنندگان خودشان آذری اند . ترکها همیشه از خودی گل میخورند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار