تأکید رئیس حراست مرکزی سازمان صدا وسیما بر ایجاد وحدت در بین اقوام

محمد باقر زهرایی رئیس حراست مرکزی سازمان صدا وسیما در پی سفرهای استانی خود در مرکز آذربایجان غربی حضور یافت و باشرکت در جلسه شورای مدیران این مرکز و ابلاغ سلام دکتر اسرافراز ریاست سازمان صدا وسیما و تقدیر از تلاشهای صورت گرفته ، بر ضرورت همدلی ، صیانت از نیروی انسانی و حفظ تعامل با سازمانها تاکید نمود .
کد خبر: ۱۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 10 November 2015

تابناک آذربایجان غربی: رئیس حراست مرکزی سازمان در جلسه شورای مدیران مرکز با تبیین و تشریح وظایف اصلی حراست در سازمان گفت : با توجه به شرایط و جایگاه خاص این استان وهم مرز بودن آن با سه کشور و نیز تنوع قومیتی ، اقدامات قابل توجهی از حیث ایجاد وحدت در بین اقوام انجام پذیرفته است.

زهرایی مقابله با تهدیدات ، تعامل و همکاری را رویکرد اصلی مجموعه حراست برشمرد و یاد آورشد :رسانه ملی در صحنه نبرد عظیم و درگیری ناخواسته ای قراردارد که این عرصه همان جنگ نرم نظام سلطه می باشد .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار مدیران رسانه ملی ، صدا وسیما را قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم برشمرد و یاد آور شد : این قرارگاه نیاز به جانفشانی و تلاش شبانه روزی برای مقابله با تهدیدات و هجمه های دشمنان دارد .

رئیس حراست سازمان با مهم برشمردن صرفه جویی در همه ابعاد و بخش ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود را بسیار مهم و ضروری دانسته و برلزوم رعایت اصل صرفه جویی و کار مضاعف بعنوان برون رفت از چالشهای موجود تاکید کرد.

مهندس مجرد مدیر کل مرکز آذربایجان غربی در این جلسه ضمن خیر مقدم ، گزارش از موقعیت استراتژیک ، تنوع قومیتی و زبانی استان و نیز اهم اقدامات و فعالیت های انجام شده در مرکز بویژه درحوزه های برنامه سازی ارائه نمود و به توفیقات مرکز در بخش پوشش و افزایش ظرفیت مرکز درحوزه برنامه سازی اشاره کرد و گفت : این تلاشها تا حصول کامل مطالبات سازمانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

رئیس حراست مرکزی سازمان در ادامه با تنی چند از مسئولان استانی دیدار و گفتگو کرد . زهرایی در این دیدار ها با ابلاغ سلام ریاست سازمان صدا وسیما در دیدار با فرمانده سپاه شهدای استان ، سپاه و صدا وسیما را دو بازوی مستحکم نظام بر شمرد و گفت : آرامش و امنیت امروز کشور مرهون تعامل این دو نهاد می باشد.

سردار خرم نیز این دو نهاد را یک مجموعه درهم تنیده برشمرد و بر ادامه همکاری تاکید نمود .

سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان نیز تعامل رسانه استانی با نیروی انتظامی را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت : بسیاری از موفقیت های نیروی انتظامی مرهون مساعدت رسانه استانی بوده است .

سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در دیدار جداگانه ای انعکاس عملکرد دولت در استان ها را از اهداف صدا و سیما بر شمرد و افزود : همکاری با رسانه استانی در راستای پیگیری مطالبات مردمی بطور مستمر باید ادامه یابد .

زهرایی نیز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت : این استان از ظرفیت های بالقوه بسیاری در زمینه های مختلف برخوردار است و انتظار می رود در راستای تقویت هرچه بیشتر شبکه استانی پشتیبانی و مساعدت لازم از سوی استانداری به عمل آید .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار