رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان اصفهان:

نظارت دقیقی بر واحدهای صنفی داریم

تابناک: رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان اصفهان گفت: با توجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می‌شویم هیچ افزایش قیمتی نداریم و دلیل این تصمیم رفاه حال مردم و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: قیمت‌های این اتحادیه مصوب است و اکثر واحدهای صنفی این قیمت‌ها را رعایت می‌کنند، هر چند برخی از واحدها تخلف می‌کنند که با آنها برخورد‌های لازم شکل گرفته و به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می‌شویم هیچ افزایش قیمتی نداریم و دلیل این تصمیم رفاه حال مردم و مسافران نوروزی است.

رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان اصفهان یادآور شد: از 20 اسفند تا 20 فروردین بازرسی‌های اتحادیه افزایش می‌یابد تا با تخلفات احتمالی برخورد و از عملکرد واحدهای صنفی اطلاعات دقیق‌تری حاصل شود.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه اغذیه فروشی به طور مستقیم با سلامتی مردم ارتباط دارد تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازرسی کاملی از واحدهای صنفی داشته باشیم.

موسوی گفت: بسیاری افراد هستند که گمان می‌کنند به دلیل سرمایه کمی که کار اغذیه‌فروشی لازم دارد با ورود به این صنف می‌توانند آینده خوبی داشته باشند اما اکثر این اشخاص بعد از 6 یا هفت ماه با ضرر و زیان زیاد این شغل را رها می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار