دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با خبرنگاران تابناک البرز

اولویت و هدف اصلی تابناک بیان مشکلات، معضلات و نیازهای مردم و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برای رفع کمبودها، حمایت از مدیران و دستگاه‌هایی که تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بسته‌اند و انتقاد دلسوزانه و مصلحانه از کاستی‌ها و کمبودها است.
کد خبر: ۱۲۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 12 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: فاطمه اسکندری عضو شورای اسلامی شهر کرج و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، صبح امروز با حضور در دفتر تابناک البرز از نزدیک با نحوه فعالیت خبرنگاران تابناک و روند تهیه و تولید و انتشار اخبار و گزارش‌ها آشنا شد.
اسکندری در بخشی از این بازدید، طی سخنانی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای فعالیت مناسب و مطلوب مطبوعات و اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های مکتوب، مجازی و صوتی و تصویری فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ما باید قدردان این فرصت باشیم و بتوانیم از فضای موجود در جهت توسعه و پیشرفت کشورمان استفاده کنیم.



عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مسئولیت بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارند و مانند زبان گویای مردم بوده و صدای ملت و مشکلات،‌ نیازها و کاستی‌ها را به اطلاع مسئولان می‌رسانند.
اسکندری با تاکید بر اینکه اکثریت خبرنگاران فعال در استان البرز افرادی امین،‌ شجاع، دلسوز و مسئولیت‌شناس هستند، گفت: مدیران و مسئولان استان به ویژه در کلانشهر کرج باید انتقادها و مسائلی که از سوی رسانه‌ها به نمایندگی از مردم مطرح می‌شود را با دقت پیگیری کرده و از این گزارش‌ها برای شناسایی بهتر مشکلات جامعه و رفع آنها استفاده کنند.
وی در پایان گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تلاش ویژه‌ای برای پیگیری موضوعات فرهنگی مرکز استان البرز انجام داده که بخشی از آن مربوط به حمایت از رسانه‌ها است و این هدف با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.
در ادامه جلسه فوق،‌ امیر توحید فاضل مدیر مسئول تابناک البرز نیز گزارشی از عملکرد 9 ماهه این رسانه ارائه داد و گفت: اگرچه تابناک فعالیت خود را در استان البرز به تازگی آغاز کرده،‌ اما این رسانه دارای پشتوانه غنی و تجربه بیش از یک دهه‌ای است که پشتوانه‌ای ارزشمند و بسیار خوبی به شمار می‌آید.
وی افزود: تعداد مراجعه به سایت تابناک البرز و پیام‌هایی که در این مدت محدود و کوتاه از مردم دریافت کردیم، نشان می‌دهد که عملکرد خبرنگاران تابناک در البرز مطلوب و اثر بخش بوده هم اکنون جزو پرمخاطب‌ترین رسانه‌های استان به شمار می‌آید.
مدیر مسئول تابناک البرز اظهار داشت:‌ با وجود اینکه هم اکنون اکثر رسانه‌های ملی در البرز نمایندگی و دفتر سرپرستی داشته و تعداد کثیری نیز رسانه محلی و سایت‌های خبری در این استان فعالیت می‌کنند،‌ خلع رسانه‌ای که با نگاه نقادانه و مصلحانه موضوعات را مورد بررسی قرار دهد به شدت احساس می‌شود.
فاضل تصریح کرد: تابناک با هدف رفع این نیاز در البرز فعالیت خود را آغاز کرد و اگر چه می‌دانستیم و می‌دانیم که مسئولیت و هدفی خطیر بر عهده داریم، با توکل و ایمان و اعتقاد راسخ پا به میدان گذاشتیم.
وی تاکید کرد: اولویت و هدف اصلی تابناک بیان مشکلات، معضلات و نیازهای مردم و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برای رفع کمبودها، حمایت از مدیران و دستگاه‌هایی که تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بسته‌اند و انتقاد دلسوزانه و مصلحانه از کاستی‌ها و کمبودها است. لذا تاکید داریم که تمام مدیران و دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت و پتانسیل تابناک البرز برای تسریع در روند خدمت‌رسانی و تحقق اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار