تراکتور و روزهای متلاطمی که در پیش رو دارد...

کد خبر: ۱۲۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 13 November 2015

تراکتوری که حال چندان خوشی در لیگ برتر ندارد، روزهای پرسروصدای زیادی در مقابل دارد.

تراکتورسازی تبریز لیگ پانزدهم را با فراز و نشیب زیادی آغاز کرد و با وجود رسیدن به آرامش نسبی در چند روز اخیر و پس از صعود پردردسر به نیمه نهایی جام حذفی، به نظر می‌رسد راه بسیار سخت‌تری در روزهای آتی داشته باشد. چرا که با شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ و بازی‌های حساس مراحل پایانی جام حذفی و البته، آغاز پیکارهای سخت با تیم‌های متمول عربی در لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات کنونی تراکتور بیش از پیش نمود پیدا می‌کند و روزهای سخت سرخپوشان بیشتر می‌شود.

 

این مشکلات، فارغ از بحث های تاکتیکی و فنی، منشأ دیگری هم دارند که می‌توان یکی از اصلی‌ترینِ آن‌ها را، مشکل مدیریت در باشگاه تراکتور عنوان کرد؛ زیرا باشگاهی که یکی از قطب‌های فوتبال ایران است، با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و همین مسئله، موانع زیادی در پی دارد و می‌تواند از نظر انگیزشی و روحی و روانی، اثر سویی در درون تیم بگذارد.

 

عدم توانایی جذب اسپانسر برای تیمی در حد و اندازه‌های تراکتور تا هفته دوازدهم لیگ نیز، یکی از معضلات بزرگ باشگاه تا کنون بوده و از ابتدای فصل، همواره مورد بحث واقع شده است.

 

البته مهم ترین مسئله این روزهای تراکتورسازان، بحث بازیکنان سرباز و جدایی برخی از آن‌ها در نیم فصل است؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، صدمات جبران‌ناپذیری بر پیکره تیمی که با هدف قهرمانی وارد مسابقات لیگ شده است، خواهد زد. با این که هنوز وضعیت سربازهای تراکتور به طور کامل مشخص نشده است، ولی همین جو ماندن یا نماندن آن‌ها، سایه سنگینش را از چند هفته گذشته بر بالای سر تیم انداخته و تمرکز بازیکنانی از جمله سعید آقایی را کاملاً به هم زده است.

 

پس از اینکه در چند هفته گذشته، هجمه انتقادات علیه تونی پرتغالی شکل گرفت، این مربی اذعان کرد که اگر در ابتدای فصل می‌دانست که مهره‌های اصلی تیمش را از نیم فصل دوم در اختیار نخواهد داشت، تصمیم دیگری می‌گرفت؛ حال دلیل اینکه چرا به وی گفته شده بازیکنان سرباز تا پایان فصل در تراکتور ماندنی هستند و اکنون خبرهای دیگری به گوش می رسد، مشخص نیست و جای سوال بسیاری دارد!

 

هواداران پرشور تراکتور نیز که تا به این‌جای کار، هنوز دلیل از دست دادن بازیکنی همچون لوسیانو ادینهو، دلیل مشخص نبودن تکلیف نیمکت تیم‌شان و حمایت یا عدم حمایت قطعی باشگاه از سرمربی تیم، تکلیف بازیکنان سرباز تاثیرگذار تیم و جواب چندین و چند سوال بی‌پاسخ خود را نمی‌دانند، انگیزه‌ای برای حضور در ورزشگاه را نمی‌بینند و همین عوامل است که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) را به کمتر از 10 هزار نفر، کاهش داده است.

 

با همه این تفاسیر، روز شنبه جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه برگزار می شود تا در خصوص مسائل مختلف پیرامون باشگاه بحث و تصمیم‌گیری شود و در حالی که این روزها صحبت‌هایی درباره تغییرات مدیریتی در تیم به گوش می‌خورد، سعید عباسی که معمولاً سخت مورد دسترس خبرنگاران قرار می‌گیرد، در گفت‌وگویی با ایسنا، این شایعات را رد کرد و گفت: "این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد. من نه به فکر استعفا هستم و نه خبری از برکناری من مطرح شده است."!

 

یادداشت از: فرشید رئوفی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
تراکتور مشکل بزرگی که داره مدیریت باشگاهه که غیر بومیه
پاسخ ها
تراختور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من هم موافقم مدیر باشگاه در حد تراکتور سازی نیست اصلأ
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
باید تماشاگران از تیم محبوب آذری ها حمایت بیشتری بکنند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار