اخبار کوتاه از سرخ پوشان

کد خبر: ۱۲۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 14 November 2015

به گزارش تابناک تبریز، در جریان دیدار دوستانه تیم تراکتورسازی مقابل امیدهایش، حمزه یونس با چند تن از بازیکنان این تیم تبریزی درگیر شد که در نهایت اولیویرا او را از محل بازی اخراج کرد. این در حالی است که سرپرست این تیم این موضوع را رد کرده است.

ایوب ذوالفقاری ، درباره اینکه در تمرین امروز تراکتورسازان حمزه یونس با چند بازیکن تیم درگیر شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای در تمرین وجود نداشت و همه بازیکنان با شادابی کامل محل تمرین را ترک کردند. من نمی‌دانم چنین مسائلی از کجا شکل می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر درگیری در کار نبوده پس چرا سرمربی تیم حمزه را اخراج کرده گفت: مربی حق دارد که حتی به بازیکن سیلی بزند. آقای تونی شاید در آن مقطع صلاح دید که بازیکنش نیاز به سرد کردن ندارد و به او گفت که به رختکن برود.

سرپرست تراکتورسازی تاکید کرد: من واقعا از این بحث‌ها شوکه شدم و نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. سه سال است که چنین جو بدی پیرامون تراکتور وجود دارد و عده‌ای می‌خواهند برای بعضی‌ها نردبان ترقی شوند ولی پولی که از این راه درمی‌آورند حلال نیست و این کارها برای حاشیه‌سازی در تیم اصلا خوب نیست.

وی گفت: هر چند روزی یک بار جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود و نمی‌دانم چرا حساسیت‌ها روی جلسه امروز زیاد شده است. برخی‌ها می‌گویند مربی عوض می‌شود برخی‌ها می‌گویند مدیرعامل برکنار می‌شود و واقعا از این بحث‌ها تعجب می‌کنم

فرید بهزادی کریمی که دوران خدمتش را در تیم تراکتورسازی توپ می‌زد، در تمرین امروز سرخ‌پوشان تبریزی از سایر بازیکنان خداحافظی و این تیم را ترک کرد.

ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی  این موضوع را تایید کرد و افزود: کریمی از امروز دیگر بازیکن ما نیست و در اختیار تیم صبای قم قرار گرفته است.

وی گفت: بنابراین این بازیکن را در بازی روز جمعه مقابل سیاه‌جامگان در اختیار نخواهیم داشت و کار وی در تراکتورسازی تمام شد.

سعید آقایی که مهلت سربازی‌اش در تراکتور تمام شده با توجه به توافق مدیران عامل دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند و هنوز هم تکلیف سامان نریمان جهان برای ادامه حضور در این تیم مشخص نشده است

روز گذشته (جمعه) جلسه‌ای میان مسئولین باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد جهت روشن شدن وضعیت سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد سعید آقایی تا پایان فصل در تراکتورسازی بماند ولی درباره نریمان جهان نتیجه قطعی به دست نیامد.

ظاهراً گسترشی‌ها خواهان حضور نریمان جهان در تیم‌شان هستند و از آن طرف تراکتوری‌ها هم می‌خواهند این بازیکن را تا پایان فصل حفظ کنند.

در نهایت مقرر شد تا در صورت موافقت نریمان جهان این بازیکن تا پایان فصل در تراکتور بماند و یک نیم فصل را هم برای گسترش فولاد در سال آینده به میدان برود.

قرار شده در این باره خود نریمان جهان تصمیم بگیرد و بر اساس اخبار رسیده به دست خبرنگار ایسنا ظاهرا این بازیکن تمایلی به پذیرفتن این پیشنهاد ندارد که در این صورت به احتمال فراوان در ادامه فصل به گسترش فولاد بر می‌گردد.

سامان نریمان جهان و سعید آقایی دو بازیکن تیم گسترش فولاد هستند که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته‌اند.

دوران خدمت سربازی این دو بازیکن در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به پایان می‌رسد

.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار