عفو سربازان فراری با موافقت مقام معظم رهبری

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیش تر از آن با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 16 November 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد کل نیروهای مسلح سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بنا به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولانی که مدت هشت سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو فرمودند.

سردار کمالی با اشاره به اینکه این عفو شامل سربازانی که جرمشان فقط فرار از خدمت بوده می شود،افزود: این افراد به مراجع قضایی معرفی نخواهند شد و پرونده آنان مختومه می‌ شود و می‌توانند برای انجام دوره خدمت سربازی مراجعه و بقیه خدمت سربازی را انجام دهند، یا اینکه با پرداخت جریمه از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.

وی درباره زمان استفاده از این شرایط که پیشتر شامل سربازان فراری نمی‌ شد، گفت: کلیه سربازان فراری واجد شرایط تا پایان دیماه امسال فرصت دارند، با مراجعه به پلیس +10 نسبت به نام نویسی برای اعزام به خدمت سربازی یا پرداخت جریمه اقدام کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار